Технически затруднения с рутер ZTE ZXHN H3601P
Избери начина, по който ползваш интернет и проявлението при теб. Следвай стъпките по-долу:
Интернетът е бавен
Стъпка 1: Провери за налична профилактика или авария на твоя адрес тук.
Стъпка 2: Рестартирай устройствата за интернет, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново.
Стъпка 3: Провери LED индикацията на рутера:
- При мигаща синя светлина - смени местоположението на рутера, като го доближиш до основното интернет устройство.
- При мигаща червена светлина - смени местоположението на рутера, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.
Стъпка 4: Ако все още изпитваш затруднение с твоята безжична връзка, регистрирай затруднението тук.
Интернет връзката е свързана, но не се зареждат страници
Стъпка 1: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново. Пълното зареждане ще отнеме до 1 минута.
Стъпка 2: Ако индикацията на рутера мига в червено - смени местоположението му, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.
Стъпка 3: Ако индикация LOS на оптичното устройство свети в червено е възможно да е прекъснат оптичният кабел или да е нарушен сигналът до адреса. Регистрирай затруднението тук.
Не виждам безжичната си връзка
Стъпка 1: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново. Пълното зареждане ще отнеме до 1 минута.
Стъпка 2: Ако индикацията на рутера мига в червено смени местоположението му, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.
Стъпка 3: Ако използваш лаптоп и не виждаш безжичната си връзка опитай да я активираш със съответния бутон от клавиатурата на лаптопа. Обикновено той се намира между F1-F12 в горната част на клавиатурата. Натисни го заедно с бутона Fn.
Стъпка 4: Ако все още не виждаш безжичната връзка, регистрирай затруднението тук.
Виждам жълт триъгълник на интернет връзката
Стъпка 1: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново. Пълното зареждане ще отнеме до 1 минута.
Стъпка 2: Ако индикацията на рутера мига в червено - смени местоположението му, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.
Стъпка 3: Ако индикация LOS на оптичното устройство свети в червено е възможно да е прекъснат оптичният кабел или да е нарушен сигналът до адреса. Регистрирай затруднението тук.
Стъпка 4: Ако все още виждаш жълт триъгълник, регистрирай затруднението тук.
Регистрирай техническо затруднение в Моят А1
1. Влез в профила си в Моят А1.
2. Избери услугата и бутон „Регистрирай затруднение“.
3. Ние ще проверим сигнала и ще дадем насоки за възстановяване на услугата. Ако не успееш, ще регистрираме заявка към колегите.
В А1 Tracker можеш да следиш детайлна информация за нейното изпълнение.