Технически затруднения с рутер ZTE ZXHN H3601P

Избери начина, по който ползваш интернет и проявлението при теб. Следвай стъпките по-долу:

Безжична свързаностСвързаност по кабел

Интернетът е бавен

Стъпка 1: Провери за налична профилактика или авария на твоя адрес тук.

Стъпка 2: Рестартирай устройствата за интернет, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново.

Стъпка 3: Провери LED индикацията на рутера:

  • При мигаща синя светлина - смени местоположението на рутера, като го доближиш до основното интернет устройство.
  • При мигаща червена светлина - смени местоположението на рутера, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо  да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.

Стъпка 4: Ако все още изпитваш затруднение с твоята безжична връзка, регистрирай затруднението тук.

Интернет връзката е свързана, но не се зареждат страници

Стъпка 1: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново. Пълното зареждане ще отнеме до 1 минута. 

Стъпка 2: Ако индикацията на рутера мига в червено - смени местоположението му, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо  да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.

Стъпка 3: Ако индикация LOS на оптичното устройство свети в червено е възможно да е прекъснат оптичният кабел или да е нарушен сигналът до адреса. Регистрирай затруднението тук. 

Не виждам безжичната си връзка

Стъпка 1: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново. Пълното зареждане ще отнеме до 1 минута. 

Стъпка 2: Ако индикацията на рутера мига в червено смени местоположението му, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо  да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.

Стъпка 3: Ако използваш лаптоп и не виждаш безжичната си връзка опитай да я активираш със съответния бутон от клавиатурата на лаптопа. Обикновено той се намира между F1-F12 в горната част на клавиатурата. Натисни го заедно с бутона Fn.

Стъпка 4: Ако все още не виждаш безжичната връзка, регистрирай затруднението тук. 

Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

Стъпка 1: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново. Пълното зареждане ще отнеме до 1 минута. 

Стъпка 2: Ако индикацията на рутера мига в червено - смени местоположението му, като го доближиш до основното интернет устройство. Ако след тази промяна, индикацията продължава да мига в червено, е необходимо  да преминеш през стъпките за първоначална инсталация. Виж стъпките тук.

Стъпка 3: Ако индикация LOS на оптичното устройство свети в червено е възможно да е прекъснат оптичният кабел или да е нарушен сигналът до адреса. Регистрирай затруднението тук.

Стъпка 4: Ако все още виждаш жълт триъгълник, регистрирай затруднението тук. 

Регистрирай техническо затруднение в Моят А1

1. Влез в профила си в Моят А1.

2. Избери услугата и бутон „Регистрирай затруднение“.

3. Ние ще проверим сигнала и ще дадем насоки за възстановяване на услугата. Ако не успееш, ще регистрираме заявка към колегите.

В А1 Tracker можеш да следиш детайлна информация за нейното изпълнение.