Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Избери начина, по които ползваш интернет:

Жична свързаност

Продължи

Безжична свързаност

Продължи

Нямам интернет
Избери, това което виждаш в долния десен ъгъл върху иконата за интернет

Виждам червен хикс на интернет връзката

Ако на локалната връзка се изобразява червен хикс, обикновено означава, че Ethernet кабелът е изключен
Стъпка 1: Провери дали модемът е включен.
Стъпка 2: Провери дали Ethernet кабелът е коректно поставен едновременно в модема и в лан картата на компютъра. Извади го от модема и от лан картата на компютъра и го постави отново. След поставянето му трябва да виждаш светеща индикация на Link.
Стъпка 3: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.

Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

Ако на локалната връзка се изобразява жълт триъгълник с удивителен знак, означава че компютърът не получава валидна IP конфигурация.
Стъпка 1: Рестартирай модема, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
Стъпка 2: Провери дали първите 4 индикации светят без да прекъсват (Power, DS, US, Online), ако някоя от тях премигва развий и завий коаксиалния кабел от модема.
Стъпка 3: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.

Интернет връзката е свързана, но не мога да зареждам страници

Стъпка 1: Провери дали модема е включен
Стъпка 2: Рестартирай модема, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
Стъпка 3: Провери дали първите 4 индикации светят без да прекъсват (Power, DS, US, Online), ако някоя от тях премигва развий и завий коаксиалния кабел от модема.
Стъпка 4: Извади и постави отново LAN кабела в модема и компютъра. След поставянето му трябва да виждаш светеща индикация на Link.
Стъпка 5: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
Бавен интернет
Преди извършване на проверките описани по-долу, изключи включените торент и други работещи програми, както и всички заредени Интернет страници.

Провери моментната скорост на страница: speedtest.net, ако показателите на измерената скорост се различава от посочената скорост по договор, следвай описаните стъпки:

Стъпка 1: Рестартирай модема, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
Стъпка 2: Развий и завий коаксиалния кабел от модема
Стъпка 3: Изключи антивирусна и/или торент програма, ако са инсталирани на устройството.
  • Ако след изключване на антивирусната програма няма затруднение със зареждането на Интернет страници, затруднението е в антивирусната програма. Препоръчваме инсталирането на друга антивирусна програма на твоето устройство.
  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат Интернет страници, затруднението не е в антивирусната програма. Препоръчваме отново нейното включване с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.
  • Стъпка 4: Ако скоростта по договор не се различава от показателите при тестване :
  • Рестартирай модема, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
  • Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
  • Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш Интернет страница.
  • Ако все още изпитваш затруднение да заредиш Интернет страница най-вероятно има затруднение с крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.