Технически затруднения

Свързан (connected) към безжичната връзка, но нямам интернет

  • 1

    Проверка

  • 2

    Диагностика

  • 3

    Резултат

Промени името и паролата на Wi-Fi мрежата през Моят А1

След като направиш промените се върни тук и отбележи дали имаш интернет.

Избери как използваш Моят А1 и следвай стъпките за промяна

Мобилното приложениеУеб страницата
Slide 1 of 5

Стъпка 1

My-A1-wifi-app0

След като влезеш в профила си в Моят А1, от падащото меню избери интернет услугата си.

Стъпка 2

My-A1-wifi-app1

В секция "Реши затруднение" избери менюто "Управлявай твоята Wi-Fi мрежа".

Стъпка 3

My-A1-wifi-app2

От този бутон можеш да изключваш и включваш своята безжична мрежа.

Стъпка 4

My-A1-wifi-app3

За промяна натисни на съответното поле и въведи желаното. В инфо бутона ще прочетеш изискванията. Натисни бутона "Запази".

Стъпка 5

My-A1-wifi-app4

Ще се появи потвърдителен екран, който можеш да затвориш от бутон "ОК".

Отбележи имаш ли интернет