Технически затруднения с мобилен интернет в България

Възможни причини за затруднение

  • 1

    Проверка

  • 2

    Диагностика

  • 3

    Резултат

Виж най-честите причини за затруднение с мобилния интернет и премини през проверката за всяка от тях в Моят А1.

Спряна услуга

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 6

Стъпка 1

pay16

Ако имаш неплатени фактури, при отваряне на  Моят А1, ще се появи прозорец с опция за заплащане. 

Стъпка 2

not-active-my-a1-app

Избери мобилния номер. При спряна услуга ще видиш екран със статус: "Неактивна услуга", както и информация за стойността на фактурата. Натисни "Плати".

Стъпка 3

pay10

Можеш да добавиш нова карта или да платиш с вече запазена такава. 

Стъпка 4

pay13

При въвеждане на нова карта, попълни необходимите полета и натисни "Плащане".

Стъпка 5

pay14

Ще се появи потвърдително съобщение. Ако желаеш да активираш автоматично плащане с тази карта, натисни "Активирай".

Стъпка 6

pay15

Натисни "Потвърди".

 След заплащане на фактурата, услугата ще се възстанови в рамките на един час.

krushka

Ако всички фактури са платени, но услугата ти е спряна, пиши на АВА или се свържи с нас на *88/ +359 88123.

Изчерпани MB

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 4

Стъпка 1

My-A1-billing-app0

Отвори приложението Моят А1 и избери номера, който искаш да провериш.

Стъпка 2

My-A1-billing-app4

Натисни стрелката срещу "Виж оставащи MB, минути, SMS". Тук ще видиш колко MB ти остават.

Стъпка 3

add-mb-from-my-a1-app-step2

За да добавиш допълнителни MB, натисни "Пакети MB".

Стъпка 4

add-mb-from-my-a1-app-step3

Избери желания пакет и натисни бутон "Активирай".

Отбележи дали проблемът е разрешен.

Не

Често задавани въпроси