Техническо затруднение с Net Box

Проверки в Моят А1

  • 1

    Проверка

  • 2

    Диагностика

  • 3

    Резултат

Увери се, че услугата не е ограничена, поради неплатена фактура и не са изчерпани MB на максимална скорост в Моят А1.

Проверка за статус на услугата

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 6

Стъпка 1

pay16

Ако имаш неплатени фактури, при отваряне на  Моят А1, ще се появи прозорец с опция за заплащане. 

Стъпка 2

not-active-my-a1-app

Избери Net Box номера. При спряна услуга ще видиш екран със статус: "Неактивна услуга", както и информация за стойността на фактурата. Натисни "Плати".

Стъпка 3

pay10

Можеш да добавиш нова карта или да платиш с вече запазена такава. 

Стъпка 4

pay13

При въвеждане на нова карта, попълни необходимите полета и натисни "Плащане".

Стъпка 5

pay14

Ще се появи потвърдително съобщение. Ако желаеш да активираш автоматично плащане с тази карта, натисни "Активирай".

Стъпка 6

pay15

Натисни "Потвърди".

 След заплащане на фактурата, услугата ще се възстанови в рамките до един час.

Проверка за налични MB

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 3

СТЪПКА 1

check-mb-netbox

Отвори Моят А1. От червена стрелка, избери Net Box услугата. Натисни стрелката срещу "Виж оставащи MB, минути, SMS". Ако остават 0 MB, продължи напред.

СТЪПКА 2

add-mb-netbox

Натисни върху "Пакети MB".

СТЪПКА 3

choose-mb-paket-netbox-mya1-app

Избери желания допълнителен пакет с GB и натисни бутон "Активирай".

Ако услугата е активна и разполагаш с MB, 

натисни "Продължи".

Често задавани въпроси