Информация за услугата Net Box

Информация за моя план

Според избрания тарифен план, всеки месец, на определена отчетна дата, Net box услугата получава определено количество MB, посочени в договора.

Детайлите на ползвания тарифен план като отстъпки, отчетна дата, номер и срок на договор могат да се проверят през:
  • Услугата не може да се ползва в роуминг.

    Проверка на текущо потребление

    Във всеки един момент, може да бъде правена справка за изразходените и оставащи МВ интернет по предложените начини:

  • В случай на изразходване на МВ интернет по план, може да бъде закупен допълнителен пакет през Моят А1

    Заявяване на нов договор или преподписване на текущ
    Можеш да промениш своя тарифен план при следните условия:
  • Ако до края на твоя договор остават повече от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с равна или по-висока месечна такса.
  • Ако до края на твоя договор остават по-малко от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен с по-ниска, равна или по-висока месечна такса.

  • Промяна на текущия тарифен план или заявяване на нов можеш да направиш през:
  • През страницата на А1.bg

  • В магазин на А1
  • С обаждане на *88
  • Повече информация за предлаганите пакети може да бъде разгледана на интернет страницата на А1.bg.

    Условия за смяна на адрес

    За да се смени адреса на ползване на услугата, не е необходимо предварително заявяване. Можеш лесно и бързо да преместиш своето оборудване. Препоръчително е преди смянaта на адрес, да се провери какво е покритието на новия.

    Провери Net Box покритието
    Заявяване на Static IP

    За използване на интернет достъп през Net Box за видеонаблюдение, в зависимост от възможностите за достъп до използваните NVR рекордери или IP камери, може да са необходими допълнителни настройки на Net Box устройството или статично IP. Статично IP може да заявиш по всяко време в офис на А1 или чрез обаждане на *88/123, като услугата се заплаща по 3,60 лв. на месец.

    За настройки при използване на услугата за видеонаблюдение, натисни ТУК.