Включване/ изключване на устройството се извършва, чрез натискане и задържане на бутон Power ON/OFF за 3 секунди.

Поставяне на SIM карта

За правилно поставяне на SIM картата в апарата, следвай описаните стъпки:

Стъпка 1: Натисни и задръж бутон ON/OFF за изключване на телефона.
Стъпка 2: Натисни капачето над батерията и го махни.
Стъпка 3: Извади батерията.
Стъпка 4: Постави SIM картата в SIM слота с лице нагоре (златистата част надолу).
Стъпка 5: Постави батерията отново и включи апарата с натискане и задържане на бутон ON/OFF.

Провеждане на разговори

Провеждане на разговор се извършва, чрез ръчно въвеждане на телефонен номер или след избор на запаметен номер от телефонния указател и бутон SEND за започване на разговора.

Изпращане на съобщения (SMS)

Стъпка 1: При първоначално изпращане на SMS, провери, че номерът на сервизния център е правилно записан (+35988000301) От Меню -> Съобщения – >Настройки -> Номер на SMS център. Той обикновено е запаметен по подразбиране и е настройка на SIM картата.
Стъпка 2: Натисни МЕНЮ и след това изберете Съобщения > Напиши съобщения
Стъпка 3: Въведи съобщението.

Броят на символите може да следи при въвеждане на съобщението.

Бутон Назад/Контакти е за изтриване на грешен символ.

Задържане на бутон НАЗАД/КОНТАКТИ е за изтриване на цялото съобщение.

Бутон # е за избор на режим, за въвеждане на специални символи. Използвай навигационните клавиши, за да избереш символа (Abc, abc, ABC, 123).

Бутон 0 е за добавяне на интервал.

Бутон 1 е за последователно въвеждане на символи “, . ? ! 1”.

Бутон * е за отваряне на менюто.

Стъпка 4: След завършване на съобщението, натисни ОПЦИИ и избери:
  • Вмъкни модел - Добавяне на готови текстове.
  • Изпращане - Изпращане на съобщението към определен номер.
  • Запис като чернова - Запазване на съобщението като чернова.
  • Активация на услугата

    За активиране на услугата е необходимо апарата да бъде включен от адреса на ползване. След регистриране на картата в мрежата на A1, е необходимо да се направи изходящо обаждане към 14787 за активиране на услугата.

    Важно: След спиране и повторна активация на услугата Домашен телефон е необходимо отново да се избере номер 14787.

    Случаи, при които услугата се ограничава :

  • При преместване на апарата на друг адрес и напускане на фиксираната зона.
  • Поставена SIM картата в устройство, различно от предоставеното с услугата.
  • Ограничаване при просрочени задължения.