Търсене
A1 logo

Информация за услугата

А1 VoiceBox е услуга за фиксирана телефония, която може да се активира в рамките на деня без чакане, кабели и инсталационна такса, дори и в най-отдалеченото място в страната. Услугата предоставя единствено фиксирана телефония през мобилната мрежа на А1 България чрез крайно (BOX) устройство - GSM модем и SIM карта поставена в него, обвързанa с договор със срок от 1 или 2 години.

Първоначална активация

За активиране на услугата е необходимо апарата да бъде включен от адреса на ползване. След регистриране на картата в мрежата на A1, е необходимо да се направи изходящо обаждане към 14787 за активиране на услугата.

Научи повече за настройките на твоя домашен телефон тук.

Информация за моя план

Според ползвания абонаментен план всеки месец, на определена отчетна дата, номерът получава отстъпките посочени в договора.

Всички детайли на твоя абонаментен план като отстъпки, отчетна дата, номер и срок на договора могат да бъдат проверявани през:
  • Проверка на потребление
    Справка за изразходените и оставащи отстъпки по тарифен план – минути и SMS , както и натрупана текуща сметка след изразходване на включените отстъпки по тарифен план, може да бъде извършвана по следните начини:
  • Заявяване на нов договор или преподписване на текущ
    Промяна на тарифния план може да бъде направена при следните условия:
  • Ако до края на твоя договор остават повече от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с равна или по-висока месечна такса.
  • Ако до края на твоя договор остават по-малко от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен с по-ниска, равна или по-висока месечна такса.

  • Промяна на текущия тарифен план или заявяване на нов можеш да направиш през:
  • През страницата на А1.bg

  • В магазин на А1
  • С обаждане на *88 или 123
  • Международни обаждания

    Международни повиквания и съобщения са изходящите обаждания и съобщения от мобилния домашен телефон на потребител, който се намира на територията на България към фиксиран или мобилен номер в чужбина.

    Ако в месечната абонаментна такса на даден тарифен план има включени минути за международни повиквания и международни SMS съобщения, то те важат, само когато потребителят се намира в България и осъществява повиквания или изпраща съобщения към чужди номера извън България.

    Подробна информация за таксуването на разговори и съобщения към различните държави може да бъде разгледана на А1.bg.

    Условия за смяна на адрес
  • За да се смени адреса на ползване на услугата, е необходимо предварително да се заяви в офис на А1. Подписва се допълнителен анекс към договора, в който се посочва новият адрес за ползване на услугата.
  • Когато новият адрес е в същото населено място, не се променя номера на услугата.
  • Когато населеното място е различно, се променя фиксираният номер и се активира нов с кода на новото населено място.
  • След подписаното заявление и физическото преместване на стационарния телефон на нов адрес, е необходимо да се избере кратък номер 14787. Oбаждането за активиране на телефонната услуга е безплатно.
  • Спиране и повторна активация

    След спиране и повторна активация на Домашен телефон е необходимо да се избере произволен мобилен или фиксиран номер, за да се активира услугата отново.

    Случаи, при които услугата се ограничава:

    Преместване на апарата на друг адрес и напускане на фиксираната зона

    Спиране

    Клиент се задължава да използва услугата само на посочения в договора адрес. При установено потребление извън домашна зона, се получава автоматично генерирано позвъняване и гласово съобщение, което предупреждава, че нарушава условията на договора и при следващ случай, услугата ще бъде спряна. От нея ще могат да се правят обаждания само до *88/123.

    Активация

    Необходимо е услугата да се върне на посочения в договора адрес и да се направи обаждане на *88/123 за активация на услугата.

    Поставена SIM картата в устройство, различно от предоставеното с услугата

    Спиране

    Клиент се задължава да използва услугата само с предоставената SIM картата от А1. При поставяне на SIM картата с друго мобилно устройство, услугата се спира веднага.

    Активация

    Необходимо е услугата да се върне на посочения в договора адрес и да се направи обаждане на *88/123 за активация на услугата.

    Спиране на услугата при просрочени задължения

    Спиране

    Срокът за заплащане на фактура е 15 дни след издаването и. Ако не бъде платена в срок, услугата се спира.

    Активация

    Необходимо е да се заплатят просрочените задължения, след което услугата става активна автоматично.