Търсене
A1 logo

Мобилна услуга с предплатена карта

Мобилната услуга с предплатена карта е услуга, която не е обвързана със срочен договор и е без месечна такса. Предплатена карта може да бъде закупена и регистрирана в магазин на А1 или в някой от магазините на нашите партньори.

ВАЖНО! С влизане в сила на Закона за противодействие на тероризма, мобилните оператори нямат право да регистрират и/или да активират на името на един потребител повече от 10 номера на предплатени планове.

Регистриране на предплатена карта:

  • Необходим е документ за самоличност и легитимиране.
  • Попълване на регистрационна форма лично от потребителя (налична на български и английски език).
  • Възможно е да бъдат регистрирани до 10 броя предплатени карти на едно лице.
  • Потребителят получава копие от регистрационната форма.
  • Картата ще бъде активирана до 2 – 3 часа.
  • Необходимо е да се направи първо изходящо повикване, за да може картата да се активира.

  • Информация за моя предплатен план

    През автоматичното гласово меню на *88 или +35988123 имаш възможност да провериш ползвания текущ тарифен план и при желание да го промениш.

    Можеш да се запознаеш с условията на предлаганите тарифни планове на A1.bg.

    В зависимост от това какъв е текущият план, ще чуеш информация само за възможните тарифни планове, към които можеш да преминеш.

    При използване на услуга "Семейство и приятели" и нужда от информация как да въведеш, промениш или упраляваш своите номера виж тук

    Проверка на баланс и налични отстъпки
    Проверка на баланс и оставащи отстъпки за минути, SMS и MB мобилен интернет може да бъде направена през:
  • Презареждане на предплатена карта
    Презареждане на предплатена карта може да бъде направено чрез:

    Презареждане с ваучер

    За да презаредиш своята предплатена карта, трябва да закупиш ваучер от магазин на A1 България или от магазин от партньорската мрежа на А1 България. Изтрий покритието на кода на ваучера на указаното място. След това избираш:

  • Въвежда се *100* 14 цифрен код на ваучера # и след това се натиска бутона за избиране. При успешно зареждане, ще получиш SMS потвърждение. Услугата е безплатна и се активира автоматично за всички клиенти на предплатена услуга на А1.
  • Набира се номер 123 (главно меню) и се следват инструкциите за презареждане.

  • С това твоята сметка вече е презаредена и валидна за срока на новия ваучер. Всички зададени до момента настройки се запазват. Повикването до кратък номер 123 се заплаща с 0,18 лв. с ДДС на обаждане.

    Презареждане от карта на договор към А1 България

  • Epay

    Можеш да използваш този начин на презареждане, само ако имаш дебитна карта в някоя от банките, работещи с ePay и си я регистрирал в системата на ePay.
  • Влез в профила си сайта на ePay и в горния край на екрана натисни бутона Плащане на сметки.

  • Избери Предплатени услуги.
  • Избери логото на предплатена услуга на А1 България, което се намира в лявата част на списъка.
  • Следва отваряне на екран, на който има 2 полета: поле с възможната сума за презареждане и поле за въвеждане на телефонен номер. Въведи телефонния номер във формат 08 XXXXXXXX и избери желаната сума от падащото меню. След това натисни бутона Потвърждение.

  • Сметката ти ще се зарежди в рамките на 10 мин.

    Банкомат (B-Pay)

    Могат да се ползват национални и международни дебитни карти VISA, Visa Electron, MasterCard, Maestro чрез въвеждане на код на търговеца 24 002.

    Cashterminal (Payman) – Устройства в А1 магазин

    Презареждане чрез Cashterminal в А1 магазин се извършва с избиране на логото на А1 България и натискане на бутон „Ваучери“. Въвежда се телефон номер и бутон „Продължи“. Сумата за презареждане може да бъде от 9 лв. до 99 лв.

    Quick Top

    С Quick Top можеш да презаредиш своята предплатена карта, като посетиш магазин на A1 България и заявиш избрана от теб сума между 9 и 100 лв. Тя се зарежда веднага в твоята предплатена карта, след което получаваш и SMS за потвърждение. Предимството в случая е, че сам решаваш с каква сума точно да презаредиш картата си.

    Transcard

    Презареждане може да се направи, както през сайта https://www.transcard.bg/bg/, така и през мобилното приложение. За целта, трябва да имаш създаден профил в сайта на Transcard и да избереш секция „Битови сметки онлайн”, подраздел „Регистрация за плащане”. Въвежда се необходимата информация и се потвърждава.“

    Срок и валидност на предплатената карта
    Валидност на сума

    Всяка нова заредена сума е валидна 90 дни. За да бъде удължен периодът на валидност, както и наличността в картата си , е необходимо да се направи презареждате с 9 лв. или повече поне веднъж на всеки 90 дни.

    Системата изпраща SMS известие веднъж 7 дни и втори път 2 дни преди изтичане на валидността на сумата.

    Валидност на картата

    Валидността на всяка предплатена карта е 396 дни (13 месеца), като:

    90 дни е активният период, в който е валидна сумата и може да се набира. Ако дотогава не се направи презареждане, се преминава към пасивен период. Следващите 306 дни са пасивен период (10 месеца). В този период в картата няма налична сума и може само да се приемат обаждания, SMS и т.н. След изтичане на пасивният период, ако не се направи презареждане, номерът се губи.

    Системата изпраща SMS известие веднъж 30 дни и втори път 5 дни преди изтичане на валидността на картата.

    Срокът и валидността на предплатената карта и текущата сума в картата могат да бъдат проверени през:
  • Международни разговори

    Международни повиквания и съобщения са изходящите обаждания и съобщения от мобилен или домашен телефон на потребител, който се намира на територията на България, към фиксиран или мобилен номер в чужбина.

    Ако в месечната абонаментна такса на даден тарифен план има включени минути за международни повиквания и международни SMS съобщения, то те важат, само когато потребителят се намира в България и осъществява повиквания или изпраща съобщения към чужди номера извън България.

    Подробна информация за таксуването на разговори и съобщения към различните държави може да бъде разгледана на А1.bg.

    С описаните примери, лесно може да направиш разлика кое обаждане е международно:

  • Абонат с български номер се намира в България и набира немски номер – международно обаждане.
  • Абонат с български номер се намира в България и набира друг български номер, който е момента е в чужбина – това е национален разговор за набиращия и входящо повикване в роуминг за другия абонат.
  • Абонат с български номер се намира в чужбина и набира други номер (независимо български или международни) – това е изходящ разговор в роуминг.