Знаеш ли коя е АВА? Твоят виртуален помощник!
20-01-2025
С АВА - чатботa на A1, клиентското обслужване е лесно, бързо и достъпно. АВА е налична 24/7 и е готова да отговори на най-често задаваните въпроси, свързани с услугите и продуктите на A1.
Какво може да направи АВА за теб?
Може да ти помогне по темите роуминг, текуща сметка, фактура, начини на плащане и други административни въпроси.
Може да ти даде насоки за управление на услуги и проверки в Моят A1 - мобилното приложение и уеб версията
Може да ти предостави обща информация и насоки за обслужване на голяма част от услугите ни (застраховки, кредити, SELECT услуги и много други).
Може да ти съдейства при затруднения или настройки за ТВ, Нет, Net Box и мобилни услуги.
Какво още трябва да знаеш?
На този етап АВА е обучена да обслужва запитвания относно предлаганите от A1 услуги за клиенти на български език. Може да избираш от предложените теми в менюто или да пишеш в свободен текст, за да получиш отговор на своя въпрос.
Защо да избереш АВА?
Бързина и удобство: Без чакане на опашка или продължителни телефонни разговори.
Достъпност: Винаги на твое разположение, независимо от времето или мястото.
Постоянно усъвършенстване: АВА постоянно се обучава и подобрява, за да бъде още по-полезна за теб.
Открий АВА още сега - в десния ъгъл на А1 помощник или a1.bg, както и в приложението "Моят A1".