Имаш затруднения с мрежата в роуминг – виж кратки насоки тук
16-05-2025
В А1 Помощник обновихме съдържанието с насоките при затруднения в роуминг. Вече лесно можеш да намериш стъпка по стъпка как да се свържеш ръчно с оператор, как да провериш дали си активирал роуминг услугата през Моят А1 и други полезни съвети при пребиваване в чужбина.
В случай че при пристигане в друга държава не можеш да откриеш мрежа на твоя телефон, последвай стъпките по-долу:
1. Влез в профила си в Моят А1 -> меню „Роуминг“ и провери дали е активиран към този номер.
2. Провери от настройките на телефона дали данните в роуминг са активирани.
3. Ако са включени, но все още нямаш мрежа, влез в меню „Мрежови оператори“ и деактивирай автоматичното свързване с оператор.
4. Ще се появят всички оператори, които са налични за дадената зона, и можеш ръчно* да пробваш да се свържеш с някой.
*Дори да изписва „Забранен/Forbidden“ можеш да натиснеш на оператора, за да провериш дали с него ще се появи мрежа на устройството ти.
5. Като последна стъпка, можеш да провериш дали предпочитаният ти режим за свързване е настроен на 5G и да го промениш на 4G. В някои райони 5G покритието не е достатъчно силно, за да ти осигури качествена и надеждна интернет връзка.
Можеш да намериш тези насоки придружени със снимки на менютата тук.
Използвай бутоните в долната част на екрана, за да отбележиш резултата от действията.
За още полезни съвети, докато си в чужбина, прочети тук.