news_page_heading

Новини

Как да разбереш клиентския си номер и ПИН код за онлайн плащане?

21-02-2025

Клиентският номер е нужен за заплащане на фактури и активация на услуги.

Клиентските номера биват няколко вида:

  • Ако имаш мобилен номер към А1, клиентският ти номер е мобилният такъв – 08XXXXXXXX;

  • Ако имаш телевизия и/или интернет, клиентските номера започват съответно с 201 и 101;

  • Ако имаш Net Box услуга, клиентският ти номер започва с 09XXXXXXXX.

Можеш да провериш своя клиентски номер, като изпратиш безплатен SMS на 1590* с текст:

  • TV за телевизия;

  • NET за домашен интернет.

*Важи за услуги на частни клиенти.

Ако нямаш номер на А1 и използваш телевизия или интернет, можеш да разбереш номера на фиксираната услуга от фактурата, като пишеш на АВА или с обаждане на *88 или +35988123.

Информацията за ползваните от теб услуги е налична и в профила ти в Моят А1. Ако все още нямаш профил, регистрирай се, като последваш стъпките тук.

ПИН код за онлайн плащане (ПИН код от фактура) е 4-цифрен номер, който е нужен за заплащане на фактура през сайта на A1 без регистрация, ePay.bg, EasyPay, банкомат и други. Можеш да го провериш:

  • От своята фактура, в обобщената справка, горе вдясно;

  • Като изпратиш безплатен празен SMS на 1590 от номер на А1, който се води на същото ЕГН.