Как да разбереш клиентския си номер и ПИН код за онлайн плащане?
21-02-2025
Клиентският номер е нужен за заплащане на фактури и активация на услуги.
Клиентските номера биват няколко вида:
Ако имаш мобилен номер към А1, клиентският ти номер е мобилният такъв – 08XXXXXXXX;
Ако имаш телевизия и/или интернет, клиентските номера започват съответно с 201 и 101;
Ако имаш Net Box услуга, клиентският ти номер започва с 09XXXXXXXX.
Можеш да провериш своя клиентски номер, като изпратиш безплатен SMS на 1590* с текст:
TV за телевизия;
NET за домашен интернет.
*Важи за услуги на частни клиенти.
Ако нямаш номер на А1 и използваш телевизия или интернет, можеш да разбереш номера на фиксираната услуга от фактурата, като пишеш на АВА или с обаждане на *88 или +35988123.
Информацията за ползваните от теб услуги е налична и в профила ти в Моят А1. Ако все още нямаш профил, регистрирай се, като последваш стъпките тук.
ПИН код за онлайн плащане (ПИН код от фактура) е 4-цифрен номер, който е нужен за заплащане на фактура през сайта на A1 без регистрация, ePay.bg, EasyPay, банкомат и други. Можеш да го провериш:
От своята фактура, в обобщената справка, горе вдясно;
Като изпратиш безплатен празен SMS на 1590 от номер на А1, който се води на същото ЕГН.