Търсене
A1 logo

Застраховка Моят телефон

С помощта на Застраховка Моят Телефон можеш да си спокоен за своето устройство. Отдели между 0,99 лв. и 21,99 лв. на месец, според цената на устройството в А1 Клуб. Застрахователното покритие се включва в месечната А1 фактура и е винаги валидна, стига съответните фактури да са платени. Застраховката покрива неволно счупване, обир, грабеж, увреждане от намокряне или оксидация, както и появата на дефекти на устройството извън предоставените гаранции на производителя.

  • Договор за застраховка на устройство може да се сключи само в момента на покупка на устройството.
  • Покритието по застраховката влизат в сила от датата на сключване на този договори е в сила докато е в сила договорът за услуги, но за срок не по-дълъг от 5 (пет) години.
  • Застрахователното покритие се включва в месечната ти фактура и е винаги валидно, стига съответните фактури да са платени.
  • Застраховка Моят телефон може да бъде прекратена по всяко време , чрез едномесечно писмено предизвестие , изпратено от Застрахования до Застрахователя, чрез email: moyat_telefon@lamie-direct.com За повече информация, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване на клиенти на ЗМТ към тел. 0800 88 100.
  • В случай на щета и потвърдена поправка или замяна, клиентът заплаща „само участие“, която сума се начислява в месечната фактура
  • Застрахователни събития и покрити рискове

    Застрахователно събитие настъпва, ако по време на срока на Договора за застраховка "Моят телефон" на А1 настъпи едно от следните събития:

  • Неволно счупване - внезапно и неочаквано външно въздействие
  • Обир от апартамент, къща, хотел или кола
  • Грабеж ,отнемане на устройството с нападение
  • Увреждане от намокряне или оксидация
  • Дефекти на устройството извън предоставяните гаранции на производителя
  • Регистриране на щета

    При настъпила щета, следвайте описаните по-долу стъпки:

    Стъпка 1: Първо трябва не по-късно от 7 дни да регистрираш щетата в Центъра за обслужване на клиенти на ЗМТ на телефон 0800 88 100. Ще получиш номер от застрахователя, който удостоверява, че щетата е регистрирана.
    Стъпка 2: Следващата стъпка е да отидеш в магазин на А1, където трябва да представиш увреденото устройство, заедно с номера на щетата, който си получил от застрахователя. Повреденото устройство ще бъде изпратено за ремонт, или - ако това не е възможно - ще бъде изцяло заменено.

    В случай че си станал жертва на обир или грабеж, следва да:

    Стъпка 1: Уведомиш компетентните органи (МВР) не по-късно от 48 часа след настъпване на събитието.
    Стъпка 2: Уведомиш А1 България, за да ограничи изходящите повиквания.
    Стъпка 3: Да информираш и Центъра за обслужване на клиенти на ЗМТ на телефон 0800 88 100.
    Стъпка 4: Да изпратиш на Застрахователя копие от полицейския доклад на имейл moyat_telefon@lamie-direct.com.
    Обезщетения

    В натура „Ремонт“ или „Замяна“ при настъпване на застрахователно събитие:

  • В случай на „Ремонт“ - нови и заменяеми части, които са еквивалентни на новите части по отношение на ефективността и надеждността им.
  • В случай на „Замяна“ - Застрахованият телефон ще бъде заменен с нов. Замененото устройство ще бъде мобилно устройство на А1 от един и същ тип и ценови клас. Ако такова устройство вече не се предлага от А1 - еквивалентно мобилно устройство в същия ценови клас
  • *Изплащането на пари в брой не е възможно