questions_page_heading

Често задавани въпроси

Вече имам абонамент към SkyShowtime, мога ли да го активирам през А1?

Ако вече имаш активен абонамент към SkyShowtime, можеш да активираш услугата през А1. Независимо дали имаш месечен или годишен абонаментен план, имаш възможност да активираш услугата.

Разгледай сценариите по-долу, за да определиш кой се отнася за теб.

Регистрирах се за месечен абонамент план през SkyShowtime

Ако първоначално си се регистрирал на сайта на SkyShowtime и си избрал месечен абонаментен план, за да активираш SkyShowtime чрез А1, добави услугата в Моят А1 и се регистрирай през линка, който ще получиш на имейл/SMS. Абонаментът от SkyShowtime ще бъде анулиран автоматично, след като се регистрираш през А1. Ще запазиш вече направени настройки в акаунта и хронологията на гледане след прехвърлянето на абонамента.

Виждам два плана в акаунта си в SkyShowtime

Ако виждаш два плана в акаунта си, това може да се дължи на факта, че предишният ти платежен цикъл все още не е приключил. Например, ако си се абонирал за месечен план на 12 септември, платежният ти цикъл ще приключи на 12 октомври и предишният план ще изчезне от акаунта след тази дата.

Регистрирах се в сайта на SkyShowtime и избрах годишен план за плащане

Ако първоначално си се регистрирал на сайта на SkyShowtime и си избрал годишен план за плащане, твоят платежен цикъл ще продължи 12 месеца. SkyShowtime не предлага възстановяване на средства за оставащия период, ако си на годишен план.

Регистрирах се в App Store/Google Play Store

В този случай ще трябва ръчно да анулираш текущия си абонамент, направено през App Store/Google Play Store, преди да активираш SkyShowtime през А1.


Важно е да анулираш абонамента си в SkyShowtime на същото устройство, което си използвал при първоначалната регистрация.

Ако използваш приложението на няколко устройства, увери се, че си анулирал абонамента на оригиналното устройство.

Например: Ако си се регистрирал на твоето iOS устройство и след това си инсталирал приложението на своя Android таблет, трябва да анулираш членството в App Store.


Научи повече тук:

Когато прекратиш абонамента си в App Store/Google Play Store ще трябва да изчакаш до края на текущия си цикъл на фактуриране, преди да можеш да използваш идентификационните си данни за вход, за да активираш SkyShowtime през А1.

1

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?