questions_page_heading

Често задавани въпроси

Виждам съобщение „"Oops. Looks like your email is linked to an existing SkyShowtime account" („Ами сега! Изглежда, че вашият имейл е свързан със съществуващ акаунт в SkyShowtime“), когато се опитвам да превключа абонамента си за Skyshowtime към A1. Какво да направя?

Това съобщение се вижда, когато вече имаш абонамент за SkyShowtime чрез App Store/Google Play. Ако искаш да прехвърлиш профила си към А1, първо прекрати съществуващия си абонамент.

1) Провери твоята хартиена/електронна фактура или банкови извлечения, за да провериш дали запращаш абонамента за SkyShowtime през App Store или Google Play.

2) Анулирай абонамента:

• За App Store: Отиди в настройките на твоя Apple ID, намери твоите „Абонаменти “и анулирай SkyShowtime.

• За Google Play Store: Отиди на „Абонаменти в Google Play“ в секция „Плащане и абонамент“ и анулирай SkyShowtime.

При анулиране на текущия си абонамент, ще получиш потвърдителен имейл с оставащите дни до вече предплатения период. Ще имаш достъп до съдържанието на Skyshowtime до датата, посочена в имейла. След тази дата вече може да активираш абонамент през Select услуги в Моят А1.

0

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?