Виждам съобщение „"Oops. Looks like your email is linked to an existing SkyShowtime account" („Ами сега! Изглежда, че вашият имейл е свързан със съществуващ акаунт в SkyShowtime“), когато се опитвам да превключа абонамента си за Skyshowtime към A1. Какво да направя?
Може да виждаш това съобщение, ако вече имаш активен абонамент за Skyshowtime чрез App Store или Google Play и искаш да преминеш към А1 първо трябва ръчно да прекратиш съществуващия си акаунт.
1) Провери твоята хартиена/електронна фактура или банкови извлечения, за да провериш дали запращаш абонамента за SkyShowtime през App Store или Google Play.
2) Анулирай абонамента:
• За App Store: Отиди в настройките на твоя Apple ID, намери твоите „Абонаменти “и анулирай SkyShowtime.
• За Google Play Store: Отиди на „Абонаменти в Google Play“ в секция „Плащане и абонамент“ и анулирай SkyShowtime.
Достъпът до библиотеката на SkyShowtime и възможност да продължиш да гледаш съдържанието ще имаш до края на текущия си цикъл на фактуриране. Имейлът за потвърждение на анулирането ще те информира за оставащите дни.
0
Смятат отговора за полезен