questions_page_heading

Често задавани въпроси

Ще имам ли допълнителни такси, ако не успея да заплатя фактурата си в срок?

Месечната фактура се заплаща до 15 дни след нейното издаване. След изтичане на крайния срок за плащане, ще получиш SMS за предстоящо спиране и начисление на такса „Достъп до услуги след просрочие“ на стойност 1.99лв с ДДС*.


След заплащане на просрочените задължения на услуги, които са били спрени, в следващата фактура се начислява такса „Повторно включване“ - 3,49 лв. с ДДС за всяка мобилна, фиксирана или пакетна услуга.

*В рамките на деня, в който получиш уведомителния SMS, имаш възможност да се откажеш от удължаването на активния период на услугите си и начисляването на допълнителната такса.

Отказът става чрез последване на линка в SMS-а или през титулярния ти профил ​​в Моят А1, секция “Фактури".

7

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?