questions_page_heading

Често задавани въпроси

Искам да заплатя фактурата си в Български пощи? Какво трябва да предоставя?

Необходимо е да предоставиш името на титуляра и клиентския/ абонатен номер.


Клиентският номер на мобилна услуга е мобилния номер. Ако не знаеш клиентския номер за Интернет или ТВ, изпрати SMS на номер 1590* (само за клиенти на А1 мобилна услуга) с текст TV или NET – като отговор ще получиш PIN код за плащане и всички номера на фиксирани услуги, които се водят на твое име. 

 

*Ако не си титуляр на договора за услугата за Интернет или ТВ или нямаш мобилна услуга към А1 можеш да разбереш номера на фиксираната услуга от фактурата.

0

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?