questions_page_heading

Често задавани въпроси

Забравил съм PUK кода на картата. Какво да направя?

Всеки клиент получава своя индивидуален PUK код, който е записан на пластиката, от която се отчупва SIM картата при нейното закупуване. Ако не се пази пластиката на SIM картата, PUK код може да се провери и през:


  • Мобилно приложение Моят А1

  1. Влез в меню "Услуги".

  2. От червената стрелка, избери номера, за който искаш да провериш PUK кода.

  3. От меню "Проверки и Настройки", избери "Проверка на PUK код".

  1. Влез в меню "Моите услуги".

  2. Натисни стрелката на реда, на който се намира номера, за който искаш да провериш PUK кода.

  3. От меню "Други услуги", срещу "Проверка на PUK код" натисни "Управлявай".


  • Автоматично меню на *88 или +35988123 - след последователен избор на:

    опция 3: За мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри.
    опция 1: За открадната или загубена карта или за получаване на PUK код.

    опция 1: За получаване на PUK код.


    Въведи номера, за който желаеш да получиш PUK код и ПИН кодът за онлайн плащане, който можеш да видиш във фактурата си.

Предоставянето на PUK кода се таксува 3,90 лв. / 1.99 € с ДДС. Сумата се начислява към текущата сметка на номера, за който е предоставен PUK кода.

Важно: След като въведеш PUK кода, устройството ще ти поиска въвеждане на нов PIN код. Избраният от теб PIN код трябва да бъде въведен два пъти

20

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?