На екрана на телевизора виждам съобщение „Няма сигнал“. Какво да направя?
Стъпка 1: Провери дали оборудването ти за телевизия е включено в тока.
Светлинната индикация в предната част на оборудването трябва да свети в зелено. Ако свети в червено това означава, че е изключено и трябва да го включиш от дистанционното на А1.
Стъпка 2: Провери дали свързващия кабел между телевизора и оборудването за телевизия е добре поставен.
Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни някой от следните бутони „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или правоъгълник със стрелка, докато не се появи картина на някоя от HDMI опциите. Ако при избор на първата HDMI опция не се появи картина, опитай с всяка една следваща като изчакваш по 2-3 секунди.
Ако затруднението продължава го регистрирай през профила ти в Моят А1.
2
Смятат отговора за полезен