questions_page_heading

Често задавани въпроси

На екрана на телевизора виждам съобщение „Няма сигнал“ или черен екран/син екран/снежинки. Какво да направя?

Стъпка 1: Провери дали оборудването ти за телевизия е включено -  единият край на захранващия кабел е включен в контакта, а другият в оборудването за телевизия.

Светлинната индикация в предната част на оборудването трябва да свети в зелено. Ако свети в червено това означава, че е изключено и трябва да го включиш от дистанционното на А1.

Стъпка 2: Провери дали свързващия кабел между телевизора и оборудването за телевизия е добре поставен.

Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

От дистанционното на телевизора натисни някой от следните бутони „AV“„Source“„Input“„Video“ или правоъгълник със стрелка, докато не се появи картина на някоя от опциите. Ако при избор на първата опция не се появи картина, опитай с всяка една следваща като изчакваш по 2-3 секунди.


Ако затруднението продължава е необходимо да регистрираш заявка през профила ти в Моят А1 от ТУК.

11

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?