Търсене
A1 logo

Huawei EchoLife HG8145v5

Технически запитвания

Регистрирай затруднение в Моят А1

При техническо затруднение с интернет услугата, влез в профила си в Моят А1. Избери „Регистрирай затруднение“, за да проверим:

  • част ли си от авария;
  • има ли сигнал до оборудването, което използваш;
  • има ли регистрирано затруднение за твоята услуга.
  • На момента ще ти дадем насоки, с които да възстановиш услугата.

    Ако не успееш сам - ще регистрираме заявка за съдействие от наша страна.

    В А1 Tracker можеш да следиш детайлна информация за нейното изпълнение.

    Избери начина, по които ползваш интернет:

    Свързаност по кабел

    Продължи

    Безжична свързаност

    Продължи