Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Избери начина, по които ползваш интернет:

Жична свързаност

Продължи

Безжична свързаност

Продължи

Избери какво е твоето затруднение с услугата, която ползваш.
Нямам интернет
Избери, това което виждаш в долния десен ъгъл върху иконата за интернет

Виждам червен хикс на интернет връзката

Ако на локалната връзка се изобразява червен хикс, обикновено означава, че Ethernet кабелът е изключен
Стъпка 1: Увери се, че интернет кабелът е директно поставен в "LAN" входа на мрежовата карта на компютъра като го извадиш и поставиш отново.
Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет, лаптоп), чрез стандартното меню за рестарт.

Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

Ако на локалната връзка се изобразява жълт триъгълник с удивителен знак, означава че компютърът не получава валидна IP конфигурация.
Стъпка 1: Увери се, че интернет кабела е директно поставен в "LAN" входа на мрежовата карта на компютъра като го извадиш и поставиш отново.
Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, лаптоп, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
Стъпка 3:

Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки:

Конфигуриране на автоматични настройки

  • Ако използваш интернет със статични настройки, провери дали са въведени коректно:

    Конфигуриране на статични настройки

  • Интернет връзката е свързана, но не мога да зареждам страници

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт;
    Стъпка 2: Опитай да заредиш друга интернет страница, като използваш друг браузър;
    Стъпка 3: Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки:

    Конфигуриране на автоматични настройки

  • Ако използваш интернет със статични настройки, провери дали са въведени коректно:

    Конфигуриране на статични настройки

  • Стъпка 4: Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш интернет страница.
  • Ако след изключване на антивирусната програма се зареждат интернет страници, проблемът е в антивирусната програма. Препоръчваме да се инсталира друга антивирусна програма на устройството.

  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат интернет страници, проблемът не е в антивирусната програма. Препоръчваме да я включиш отново с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.

  • Бавен интернет
    Преди извършване на проверките описани по-долу, изключи включените торент и други работещи програми, както и всички заредени интернет страници.

    Провери моментната скорост на страница: speed.a1.bg, ако показателите на измерената скорост се различава от посочената скорост по договор, следвай описаните стъпки:

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт;
    Стъпка 2: Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш интернет страница
  • Ако след изключване на антивирусната програма се зареждат интернет страници, проблемът е в антивирусната програма. Препоръчваме да се инсталира друга антивирусна програма на устройството;

  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат интернет страници, проблемът не е в антивирусната програма. Препоръчваме да я включиш отново с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.

  • Ако скоростта по договор не се различава от показателите при тестване на speed.a1.bg. Най-вероятно има проблем с твоето крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.