Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Избери начина на свързване на твоя компютър

Жична свързаност

Продължи

Безжична свързаност

Продължи

Избери какво е твоето затруднение с услугата, която ползваш.
Нямам интернет
Избери, това което виждаш в долния десен ъгъл върху иконата за интернет

Виждам червен хикс на интернет връзката

Ако на локалната връзка се изобразява червен хикс, обикновено означава, че Ethernet кабелът е изключен
Стъпка 1: Провери дали модемът е включен.
Стъпка 2: Извади и постави отново LAN кабела от модема. След поставянето му трябва да виждаш светеща индикация на една от цифрите.
Стъпка 3: Извади и постави отново LAN кабела от компютъра.

Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

Ако на локалната връзка се изобразява жълт триъгълник с удивителен знак, означава че компютърът не получава валидна IP конфигурация.
Стъпка 1: Провери дали LAN кабела, който носи сигнал, е включен в Internet porta (синия порт) Извади го и го постави отново.
Стъпка 2: Провери дали LAN кабела, който свърза компютъра с модема е поставен в един от 4-те LAN порта
Стъпка 3: Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки:

Конфигуриране на автоматични настройки

  • Стъпка 4: Промени канала на излъчване на модема. Стъпките можеш да следваш тук.

    Интернет връзка има, но не мога да зареждам страници

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 2: Опитай да заредиш друга интернет страница, като използваш друг браузър.
    Стъпка 3: Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки:

    Конфигуриране на автоматични настройки

  • Стъпка 4: Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш интернет страница.
  • Ако след изключване на антивирусната програма се зареждат интернет страници, проблемът е в антивирусната програма. Препоръчваме да се инсталира друга антивирусна програма на устройството.

  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат интернет страници, проблемът не е в антивирусната програма. Препоръчваме да я включиш отново с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.
  • Кодове за грешки

    „Грешка 691” (Error 691)

    Ако на работния екран се изобразява този надпис, обикновено означава, че въведеното потребителско име или парола не са правилни.

    Стъпка 1: Въведи отново потребителското име (username) и парола (password).
    Стъпка 2: Увери се, че не си активирал или деактивирал бутон Caps Lock от компютърната клавиатура и повторно въведи твоето потребителско име (username) и парола (password).
    Стъпка 3: Уверете се, че си избрал за език на компютърната клавиатура латиница и повторно въведи твоето потребителско име (username) и парола (password).
    „Грешка 678” (Error 678)

    Ако на работния екран се изобразява този надпис, обикновено означава, че интернет кабелът е изключен или мрежовата карта на компютъра е забранена.

    Стъпка 1: Увери се, че интернет кабелът е директно поставен в LAN входа на мрежовата карта на компютъра като го извадиш и го поставиш отново.
    Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, лаптоп), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 3: Провери дали е разрешена мрежовата карта на устройството:
  • „Грешка 769” (Error 769)

    Ако на работния екран се изобразява този надпис, обикновено означава, че мрежовата карта на компютъра е забранена или липсват инсталирани драйвери за нея.

    Стъпка 1: Провери дали е разрешена мрежовата карта на устройството:
  • Стъпка 2:Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.

    Ако все още изпитваш затруднение да заредиш интернет страница най-вероятно има затруднение с крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.

    „Грешка 2” (Error 2)

    Ако на работния екран се изобразява този надпис, обикновено означава, че интернет кабелът е изключен.

    Увери се, че е директно поставен в LAN входа на мрежова карта на компютъра като го извадиш и го поставиш отново

    „Грешка 3” (Error 3)

    Ако на работния екран се изобразява този надпис, обикновено означава, че мрежовата карта на компютъра е забранена.

    Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство е на автоматични настройки, спрямо операционната система:

  • „Грешка 4” (Error 4)

    Ако на работния екран се изобразява този надпис, обикновено означава, че липсват инсталирани драйвери за мрежовата карта.

    Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт. Ако все още изпитваш затруднение да заредиш интернет страница най-вероятно има затруднение с крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.

    „Грешка 756 ” Error (756)

    Има стартирана икона за PPPoE (която е в процес на свързване) и се стартира друга връзка.

    Изключи компютъра за 10 мин. и след това опитай отново да се свържеш.

    Бавен интернет
    Преди извършване на проверките описани по-долу, изключи включените торент и други работещи програми, както и всички заредени интернет страници.

    Провери моментната скорост на страница: speed.а1.bg ако показателите на измерената скорост се различава от посочената скорост по договор, следвай описаните стъпки:

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 2: Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш интернет страница.
  • Ако след изключване на антивирусната програма се зареждат интернет страници, проблемът е в антивирусната програма. Препоръчваме да се инсталира друга антивирусна програма на устройството;
  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат интернет страници, проблемът не е в антивирусната програма. Препоръчваме да я включиш отново с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.
  • Ако скоростта по договор не се различава от показателите при тестване на speed.а1.bg, най-вероятно има проблем с твоето крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.