Техническо затруднение с мобилен интернет в България

Проблем с приложение или web страница

  • 1

    Проверка

  • 2

    Диагностика

  • 3

    Резултат

Избери дали затруднението е с приложение или web страница и следвай стъпките

Проблем с приложение

Slide 1 of 3

СТЪПКА 1

iphone-nachalen-ekran

От начален екран на апарата избери  "Настройки" (Settings)

СТЪПКА 2

	turn-on-mobile-data-ios-1

Избери  "Mobile service"/"Мобилна мрежа".

СТЪПКА 3

iphone-mobile-data-for-apps

Тук ще видиш всички приложения на телефона. Срещу всяко имаш радио бутон, чрез който включваш и изключваш интернета към него.

Проблем с web страница

Зареди същата или различна интернет страница през друг бразуър (Google Chrome; Microsoft Edge; Safari; Mozilla Firefox) и през различно устройство (лаптоп/ компютър/ телефон/ таблет).

Отбележи дали зарежда приложението или web страницата.

Не

Често задавани въпроси