Техническо затруднение с мобилен интернет в България

Проблем с приложение или web страница

  • 1

    Проверка

  • 2

    Диагностика

  • 3

    Резултат

Избери дали затруднението е с приложение или web страница и следвай стъпките

Проблем с приложение

Slide 1 of 5

СТЪПКА 1

iphone-xiaomi-menu-settings-ekran

От начален екран на апарата избери  "Настройки" (Settings)

СТЪПКА 2

	xiomi-menu-apps

Избери  "Приложения"/Apps.

СТЪПКА 3

	xiomi-menu-manage-apps

Избери "Управлявай приложения"/"Manage Apps".

СТЪПКА 4

xiomi-mobile-data-for-apps

Намери приложението и натисни върху него. Срещу "Мобилни данни"/"Mobile data", чрез натискане на бутона, можеш да включваи/изключваш интернета към него.

СТЪПКА 5

Натисни "Използване на данни"/"Data usage". Провери дали "Мобилни данни"/"Mobile Data" са включени.

Проблем с web страница

Зареди същата или различна интернет страница през друг бразуър (Google Chrome; Microsoft Edge; Safari; Mozilla Firefox) и през различно устройство (лаптоп/ компютър/ телефон/ таблет).

Отбележи дали зарежда приложението или web страницата.

Не

Често задавани въпроси