Търсене
A1 logo

Технически запитвания

При затруднение с използването на домашния телефон, тук може да бъде намерена информация за проверките, които могат да бъдат направени за отстраняване му.

Избери какво е затруднението с телефонното устройство.

В случай че домашният телефон не се включва, тук можеш да намериш информация за проверките, които да направиш, за да бъде отстранено твоето затруднение.

Стъпка 1: Провери дали батерията е поставена правилно. Извади и постави отново батерията. Обърни внимание на символите плюс и минус, за да си сигурен, че я поставяш правилно.
Стъпка 2: Провери дали е включен кабела към захранването.
Стъпка 3: Провери дали се зарежда батерията.

При зареждане на батерията, на дисплея се изобразява допълнителна икона за зареждане.

Стъпка 4: Включи телефона с натискане на бутона за захранване (червена слушалка) за около 3 секунди.

Ако продължително време телефонният апарат не се използва, е възможно батерията да е в състояние на "Дълбоко разреждане". Възстановяването на батерията може да отнеме до един час, до започване на зареждането.