Управление на SIM картата
SIM настройки
Други SIM услуги:
Скриване на номера (CLIR)
CLIR e услуга, която е необходима, за да може при изходящо обаждане номерът на избиращия да е скрит за отсрещния абонат.
Услугата се активира на SIM картата. Скриването на номера се осъществява през настройките на мобилния апарат или с избиране на кратка парола #31# преди мобилния номер.
Номерът се избира от клавиатурата на апарата в следния формат: #31#0XXXXXXXXX (зелена слушалка)
Видео разговор
За провеждането на видео разговор е необходимо и двамата участници:
- да са с активирана услугата за видео разговор;
- да са в зона с 3G покритие или по-високо;
- да разполагат с мобилни апарати, поддържащи 3G и самите телефони да поддържат услугата.
Активирането на услугата Видео разговор е безплатно. Заплаща се само провеждане на видео обаждане на минута според Ценовата листа на А1. Услугата може да се ползва и в роуминг.
Пропуснати обаждания
Когато включиш телефона си или вече си в в зона с обхват, А1 ще те информира безплатно чрез SMS за всички пропуснати обаждания за времето, в което връзката с теб не е била възможна.
Ще получиш SMS за всяко пропуснато обаждане. Като подател ще виждаш номера, който те е търсил, а ако той е записан в телефонния указател на апарата – ще видиш неговото име.
Ако си пропуснал повече от 3 обаждания от различни номера, ще получиш SMS с общия брой на пропуснатите обаждания, номерата, от които те са направени, брой повиквания от отделен номер, дата и час на последното обаждане за всеки номер.
Условия:
- Услугата "Пропуснати обаждания" се активира автоматично за всички А1 абонати и е безплатна – условието важи и в роуминг.
- Услугата не може да се ползва при наличие на активна Extra SIM карта.
- Услугата „Пропуснати обаждания” съхранява до 20 номера. При пропуснати обаждания от над 20 номера, се съхраняват последните 20 в хронологичен ред.
- Номерата, от които са извършени последните повиквания, се изписват първи.
Възможни обаждания
Ако си търсил някого, но не си успял да се свържеш поради липса на обхват или изключен телефон, ще получиш SMS, веднага щом търсеният от теб номер е в обхват или включи телефона си.
Условия:
- Възможни обаждания е безплатна услуга и се активира автоматично за всички А1 абонати. Услугата се ползва безплатно и в роуминг.
- SMS известията за Възможни обаждания включват само номера от мрежата на А1.
- SMS известие се изпраща до 12 часа от позвъняването.
- Ако си активирал пренасочване за своя номер, няма да получаваш известия за „Възможни обаждания”.
Конферентна връзка
Възможност за осъществяване на едновременна комуникация между 6 номера. Номерата могат да бъдат мобилни и фиксирани.
Конферентната връзка се състои от един инициатор и до 5 участници. При осъществяване на конферентен разговор, инициаторът се тарифира за всички разговори, които е инициирал.
В случай че клиентът разполага с безплатни минути в тарифния си план, разговорът се тарифира спрямо условията на тарифния план и в случай, че има безплатни минути включени в пакета, то първо ще бъдат изчерпвани минутите, след което ще бъде тарифиран спрямо тарифния план (цена на минута разговор)=
Изчакване на повикване
Услугата дава възможност на всеки, който е зает в повикване, да бъде предупреден по време на разговора за наличието на ново входящо обаждане. В последствие може да избере между следните възможности:
- Да запази текущото повикване и да отговори на новото повикване
- Да прекъсне текущото и да се отговори на новото повикване
- Да откаже новото повикване
- Да игнорира предупреждението
Задържане на повикване
Услугата дава възможност на всеки, който е зает в повикване, независимо дали е търсещ или търсен, да може да остави активния разговор на задържане и да приеме или извърши друго повикване.
Клиентът може да се избира между следните опции:
- Да прекъсне едното и да продължи с другото повикване
- Да превключва многократно между двете повиквания
Забрана за презареждане на А1 предплатена карта
Забрана, която се активира само на карти с договор. При активиране на тази услуга се забранява презареждане на предплатени карти
- от сметката на конкретната карта на договор през 1616;
- в автоматичното меню;
- през сайта или мобилното приложение.
Избери как ползваш Моят А1
Полезна ли ти беше тази информация?