Възползвай се от три дни допълнителен достъп до услугите си, дори при просрочено задължение
17-10-2024
Услугата „Достъп до услуги след просрочие“ предоставя възможност на частни клиенти с мобилни, фиксирани или мобилни и фиксирани услуги да ползват три допълнителни дни достъп до услугите си при просрочена фактура, след изтичане на крайния срок за заплащане на задълженията си.
Услугата „Достъп до услуги след просрочие“ е еднократна и е на цена от 1,99 лв. с ДДС за всяка сметка, а не за всяка услуга. Предимството ѝ е, че печели време на клиентите, докато фактурата бъде заплатена, като същевременно услугата им остава активна.
Всеки клиент, получил SMS с информация за услугата, разполага с нея, без да предприема допълнителни действия. Тя автоматично става активна на втория ден след просрочието. Клиенти, които не искат да ползват допълнителни дни преди услугите им да бъдат спрени, могат да откажат услугата „Достъп до услуги след просрочие“ бързо и лесно през линка в SMS-a или през титулярен профил в Моят А1, секция „Фактури“. Отказът е възможен само в деня на получаване на нотификацията. За повече информация посети страницата ТУК.