Клиентите на А1 вече могат да регистрират техническо затруднение през Моят А1
01-02-2024
А1 предлага нова услуга – „Регистрирай затруднение“ през приложението или уеб версията на Моят А1. Тя предоставя възможност за персонални съвети при техническо затруднение с фиксираните услуги.
Как може да ползвате услугата „Регистрирай затруднение“:
Влезте в профила си в Моят А1
Изберете фиксираната интернет услуга, с която имате затруднение
Автоматично ще бъде извършена системна диагностика за наличие на авария, проверка за сигнала на ползваното оборудване и дистанционно ще го рестартира
Ако това не реши проблема, ще получите насоки за за отстраняване на затруднението
Ако не се справите, ще имате възможност да подадете заявка за обаждане от експерт или посещение от технически екип
Първоначално от услугата ще могат да се възползват клиенти на фиксиран интернет с оптична свързаност, но постепенно ще бъдат включени всички технологии от фиксираната мрежа на А1.