Аз съм регистриран потребител, но не мога да ползвам услугата. Защо?
Мога ли да ползвам A1 Xplore TV GO през мобилен интернет и това ще се отрази ли на трафика, включен в тарифния ми план?
Каква операционна система трябва да имат смартфонът и таблетът ми, за да ползвам А1 Xplore TV GO?
Виждам „Грешка : (0x05000001), (0x05000002), (0x05000003),(0x05000009), (0x050000011)“. Какво да направя?
Виждам „Това устройство е регистрирано в друго домакинство. Искате ли да го премахнем?“. Какво да направя?
За отстраняване на затруднението избери ДА и ще влезеш успешно в приложениетo.
Виждам „Грешка : (0x05000004) Профилът Ви е заключен заради 3 пъти грешно въведена парола. Моля, опитайте отново след 15 минути“. Какво да направя?
Акаунтът е заключен, поради грешно въвеждане на парола. Необходимо е да се изчака 15 минути, след което акаунтът ще се активира.
Виждам „Грешка : (0x05000005) Въведената парола е грешна. Моля, опитайте отново. Паролата трябва съдържа минимум 4 символа, без интервали (1)“. Какво да направя?
За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: Въведи отново внимателно паролата (password). Паролата трябва да съдържа минимум 4 символа, без интервали
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи паролата (password)
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи паролата (password)
Стъпка 4: Премини през Забравена парола (След Вход в web, възможно е и през начален екран на IOS и Android устройства).
Виждам „Грешка : (0x05000006) (1)“. Какво да направя?
Тази грешка се показва, когато има проблем с паролата. Необходимо е да преминеш през опциите за забравена парола (След вход през Web, или от първоначален екран на IOS и Android устройства.
Виждам “Грешка : (0x05000007) Въведеният e-mail е грешен. Моля, въведете отново като използвате само малки букви на латиница, без интервали (1)”. Какво да направя?
Тази грешка се показва при въвеждане на грешно потребителско име.
За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: Въведи отново внимателно потребителско име (username), с което е направена регистрацията
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи потребителско име (username) и парола (password)
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи потребителско име (username).
Виждам „Грешка : Неправилно потребителско име или парола (1)“. Какво да направя?
Тази грешка се показва при въвеждане на грешна парола.
За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: Въведи отново внимателно паролата (password)
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи паролата (password). Паролата трябва да съдържа минимум 4 символа, без интервали
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи паролата (password)
Стъпка 4: Премини през Забравена парола (След Вход в web, възможно е и през начален екран на IOS и Android устройства).
Виждам "Грешка: (0x05000008)". Какво да направя?
Провери дали имаш заплатен активен абонамент за услугата.
Виждам „Грешка : Нещо се обърка по време на възпроизвеждане на предаването. (4000_4006)/ Възникнала е грешка по време на възпроизвеждане (1)“. Какво да направя?
Тази грешка се показва при проблем с ползването на приложението от различни интернет доставчици.
За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: При наличие на интернет достъп към А1, направи опит за ползване на услугата през него
Стъпка 2: Ако грешката не се премахва се свържи с екипа за поддръжка на клиенти на *88.
Виждам “Грешка : Ситуация : Липса на един или част от каналите (1)”. Какво да направя?
Провери дали канала е част от активирания абонамент. В случай, че проблемът продължава, моля, свържи се с екипа за поддръжка на клиенти на *88.
Виждам „Грешка: (0x02000704) КОД: 2704“. Какво да направя?
Тази грешка се показва при достигнат максимален брой едновременно ползвани устройства според ползвания тарифен план.
Провери какъв е активирания пакет за услугата. Може да гледаш по едно и също време: