А1 Xplore TV GO приложение за мобилни устройства

Аз съм регистриран потребител, но не мога да ползвам услугата. Защо?

Трябва да се използва най-новата версия на A1 Xplore TV GO.

Мога ли да ползвам A1 Xplore TV GO през мобилен интернет и това ще се отрази ли на трафика, включен в тарифния ми план?

Да, A1 Xplore TV GO може да се ползва през мобилен интернет, но трафикът не е безплатен и се таксува съгласно тарифния план. Ако към тарифата имаш включен обем данни, то ползването на услугата ще консумира от този трафик до изчерпването му.

Каква операционна система трябва да имат смартфонът и таблетът ми, за да ползвам А1 Xplore TV GO?

Всички Android и iOS устройства с текущо актуална и предходна версии.

Виждам „Грешка : (0x05000001), (0x05000002), (0x05000003),(0x05000009), (0x050000011)“. Какво да направя?

Грешка : (0x05000001), (0x05000002), (0x05000003),(0x05000009), (0x050000011) Наблюдава се проблем с профила ви. Моля, свържи се с екипа за поддръжка на клиенти на *88.

Виждам „Това устройство е регистрирано в друго домакинство. Искате ли да го премахнем?“. Какво да направя?

За отстраняване на затруднението избери ДА и ще влезеш успешно в приложениетo.

Виждам „Грешка : (0x05000004) Профилът Ви е заключен заради 3 пъти грешно въведена парола. Моля, опитайте отново след 15 минути“. Какво да направя?

Акаунтът е заключен, поради грешно въвеждане на парола. Необходимо е да се изчака 15 минути, след което акаунтът ще се активира.

Виждам „Грешка : (0x05000005) Въведената парола е грешна. Моля, опитайте отново. Паролата трябва съдържа минимум 4 символа, без интервали ‎(1)“. Какво да направя?

Тази грешка се показва, когато въведената парола е грешна.

За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:

Стъпка 1: Въведи отново внимателно паролата (password). Паролата трябва да съдържа минимум 4 символа, без интервали
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи паролата (password)
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи паролата (password)
Стъпка 4: Премини през Забравена парола (След Вход в web, възможно е и през начален екран на IOS и Android устройства).

Виждам „Грешка : (0x05000006) ‎(1)“. Какво да направя?

Тази грешка се показва, когато има проблем с паролата. Необходимо е да преминеш през опциите за забравена парола (След вход през Web, или от първоначален екран на IOS и Android устройства.

Виждам “Грешка : (0x05000007) Въведеният e-mail е грешен. Моля, въведете отново като използвате само малки букви на латиница, без интервали ‎(1)”. Какво да направя?

Тази грешка се показва при въвеждане на грешно потребителско име.

За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:

Стъпка 1: Въведи отново внимателно потребителско име (username), с което е направена регистрацията
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи потребителско име (username) и парола (password)
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи потребителско име (username).

Виждам „Грешка : Неправилно потребителско име или парола ‎(1)“. Какво да направя?

Тази грешка се показва при въвеждане на грешна парола.

За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:

Стъпка 1: Въведи отново внимателно паролата (password)
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи паролата (password). Паролата трябва да съдържа минимум 4 символа, без интервали
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи паролата (password)
Стъпка 4: Премини през Забравена парола (След Вход в web, възможно е и през начален екран на IOS и Android устройства).

Виждам "Грешка: (0x05000008)". Какво да направя?

Провери дали имаш заплатен активен абонамент за услугата.

Виждам „Грешка : Нещо се обърка по време на възпроизвеждане на предаването. (4000_4006)/ Възникнала е грешка по време на възпроизвеждане ‎(1)“. Какво да направя?

Тази грешка се показва при проблем с ползването на приложението от различни интернет доставчици.

За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:

Стъпка 1: При наличие на интернет достъп към А1, направи опит за ползване на услугата през него
Стъпка 2: Ако грешката не се премахва се свържи с екипа за поддръжка на клиенти на *88.

Виждам “Грешка : Ситуация : Липса на един или част от каналите ‎(1)”. Какво да направя?

Провери дали канала е част от активирания абонамент. В случай, че проблемът продължава, моля, свържи се с екипа за поддръжка на клиенти на *88.

Виждам „Грешка: (0x02000704) КОД: 2704“. Какво да направя?

Тази грешка се показва при достигнат максимален брой едновременно ползвани устройства според ползвания тарифен план.

Провери какъв е активирания пакет за услугата. Може да гледаш по едно и също време:

  • на 1 устройство с A1 Xplore TV GO Mini и A1 Xplore TV GO Standard
  • до 3 устройства по едно и също време – A1 Xplore TV GO Max