A1 Xplore TV GO

Ръководства за използване

Избери как да ти съдействаме:

Забравена парола

Slide 1 of 6

Стъпка 1

xploretvgo41

Посети интернет адрес https://www.a1xploretv.bg/ и избери бутон Вход.


През устройство с операционна система Android избери "Нужда от помощ?".


През устройство с операционна система iOS избери "Забравена парола?".

Стъпка 2

xploretvgo31

Натисни върху услугата. Ще се отвори нов екран. Трябва да избереш "Забравена парола".

Стъпка 3

xploretvgo32

Трябва да въведеш email адреса, с който си се регистрирал и да натиснеш "Продължи".

Стъпка 4

xploretvgo33

На посочения email адрес е изпратен линк за Забравена парола.


Стъпка 5

xploretvgo34

Трябва да провериш email адреса, който си посочил при регистрация. Ако не виждаш писмо в Кутия, провери в Спам. От съдържанието избери "Промяна на парола".

Ще се отвори нов прозорец за въвеждане на нова парола.


Стъпка 6

xploretvgo42

Веднага след въвеждане на новата парола, ще видиш потвърдителен екран. Натисни "Вход" горе вдясно, ако желаеш да влезеш в акаунта си. 


Изтриване на устройства

Slide 1 of 8

Стъпка 1

xploretvgo21

За да изтриеш устройство, влез в регистрацията си и избери опция "Повече" в горния десен ъгъл и "Настройки".


Стъпка 2

xploretvgo22

Избери "Устройства".

Стъпка 3

xploretvgo23

Страницата ще поиска въвеждане на ПИН код. По подразбиране, всеки клиент има ПИН код 0000. Трябва да го въведеш и да натиснеш Продължи.

Стъпка 4

xploretvgo24

След въвеждане на ПИН код трябва да избереш опция "Управление на устройства".


Стъпка 5

xploretvgo25

В списъка са изброени всички устройства, които използват този профил за A1 Xplore TV GO. За да изтриеш някое от тях, трябва да избереш бутона "Manage".

Стъпка 6

xploretvgo26

Натисни "Потвърди". 

Стъпка 7

xploretvgo27

Въведи ПИН кода си и натисни "Потвърди".

Стъпка 8

xploretvgo28

Устройството е премахнато успешно.

Настройка на родителски контрол

Slide 1 of 6

Стъпка 1

xploretvgo21

За да създадеш родителски контрол, влез в регистрацията си и изберете опция "Повече" в горния десен ъгъл и "Настройки".

Стъпка 2

xploretvgo366

Избери "Профил". Страницата ще поиска въвеждане на ПИН код. По подразбиране, всеки клиент има ПИН код 0000. Трябва да го въведеш и да натиснеш "Продължи".


Стъпка 3

xploretvgo37

Избери "Редактирай", за да можеш да избереш възрастовите ограничения.


Стъпка 4

xploretvgo38

От опцията "Позволен за гледане" можеш да избереш възрастовите ограничения.

Стъпка 5

xploretvgo39

Ако желаеш да редактираш ръчно достъпа до определени канали натисни "Редактирай блокирани канали".

Стъпка 6

xploretvgo40

Ще видиш всички канали, до които имаш достъп, по азбучен ред. Чрез Включване на радио бутона ще се заключи избрания канал. 
Когато избереш канал, който е заключен, ще е необходимо да въведеш пин за родителски контрол.

Видеотека

A1 Видеотека ти дава достъп до подбрано филмово съдържание и възможност да гледаш хитови филми, предавания и сериали директно от A1 Xplore TV GO.

xploretvgo43
  • Max Видеотека е налична в част от абонаментните планове. При включена услуга, която е част от договора, месечната такса е 1,99 лв. с ДДС.

  • Max Видеотека, която не е включена в абонаментния план, може да бъде добавена през бутон ,,Абонирай се‘‘. При включена услуга, която не е част от договора, месечната такса е 2,99 лв. с ДДС.
xploretvgo44

Търсене на предаване

Slide 1 of 2

Стъпка 1

xploretvgo45

За да откриеш отминал епизод или предаване, влез в регистрацията си и избери лупата в горния десен ъгъл.

Стъпка 2

xploretvgo46

В полето за търсене въведи името на сериала или предаването, което искаш да гледаш.

Запис и превъртане на предаване

Slide 1 of 4

Стъпка 1

xploretvgo47

За да направиш запис или да превъртиш на определен момент предаване, което си изпуснал, влез в регистрацията си и избери ТВ програма

Стъпка 2

xploretvgo48

На отворения нов екран можеш да избереш дата и час на излъчване, след което избираш предаването, което те интересува.


Стъпка 3

xploretvgo49

След като предаването и избрано се отваря нов прозорец където може да се избере една от следните опции: "Гледай на живо", "Стартирай отново", "Създаване на запис", "Добави в моя списък".

Важно! Не всяко съдържание позволява запис и стартиране отново!

Стъпка 4

xploretvgo50

Когато избереш "Гледай на живо" или "Стартирай отново", се отваря нов прозорец със съдържание. Най-отдолу на картината има времева линия на съдържанието и може да се превърти до определен момент.


Създаване на списък с любими канали

Slide 1 of 5

Стъпка 1

xploretvgo51

За да откриеш направиш списък с любимите ти канали, влез в регистрацията си и избери "Повече" и "Списък с канали".


Стъпка 2

xploretvgo52

Ще се отвори нов екран с всички канали, към твоя абонамент. За да създадеш собствен списък, избери "Добави списък с канали".


Стъпка 3

xploretvgo53

Ще се отвори нов екран. В едната колона е опцията за Нов списък с канали с Наличните канали. От списъка с наличните канали, трябва да преместиш желаните от теб в колоната "Нов списък с канали".

Стъпка 4

xploretvgo54

Можеш да преименуваш като натиснеш иконата до името му. Можеш да добавяш неограничен брой списъци с канали.

Стъпка 5

xploretvgo57

Така изглежда вече преименуван списък с канали. 

Споделяне на съдържание чрез Chromecast за Android и iOS

Slide 1 of 4

Стъпка 1

xploretvgo58

Влез в приложението на твоя телефон  и избери "Сега".


Стъпка 2

xploretvgo59

Ще се отворят всички канали. "Cast" бутонът се появява в горния десен ъгъл, когато в обсега на мобилното устройство има активно Chromecast устройство.

Стъпка 3

xploretvgo60

След избиране на Cast бутона се появяват Chromecast устройствата в обсега на същата Wi-Fi мрежа. При избор на Chromecast устройство, на телевизора се визуализира предаването от мобилното устройство, след съобщението: "Ready to cast".


Стъпка 4

xploretvgo61

При желание за спиране на предаването от мобилното устройство на ТВ екрана, трябва да се избере "Cast" бутона, след което "Спиране на предаването".


Технически изисквания за използване на услугатa

А1 Xplore TV GO може да се регистрира на до 5 устройства:

  • Регистрацията на устройство става автоматично при влизане в приложението от ново устройство или уеб браузър.
  • Гледането по едно и също време е възможно:

 - Само на 1 устройство с A1 Xplore TV GO Mini и A1 Xplore TV GO Standard;

 - До 3 устройства по едно и също време – A1 Xplore TV GO Max.

А1 Xplore TV GO се поддържа от следните операционни системи и уеб браузъри:

  • Chrome версия 49 и по-нови за Windows 7 и MacOS 10.9 и следващи;
  • Firefox версия 56 и по-нови за Windows 7 и MacOS 10.9 и следващи;
  • Internet Explorer версия 15 и по-нови за Windows 8.1;
  • Microsoft Edge версия 15 и по-нови за Windows 10 и следващи;
  • Safari версия 10.1 и по-нови за MacOS 10.9 и следващи.

А1 Xplore TV GO се поддържа от следните устройства:

  • Смартфони и таблети с операционни системи Android и iOS (последна актуална версия и 2 предходни).

Други изисквания:

  • Компютри с инсталирана софтуерна програма Silverlight – повече информация за инсталацията може да получиш тук;

Използване на A1 Xplore TV GO през Wi-Fi и мобилна мрежа

Можеш да гледаш A1 Xplore TV GO както през 3G/4G мрежата на A1 и всички други оператори, така и през Wi-Fi на всеки български интернет доставчик.


От 01.04.2018г. услугата е достъпна и извън България във всички държави-членки на ЕС и ЕИЗ, като генерираният интернет трафик през мобилна мрежа изразходва от включените MB в абонаментния план.


От 01.01.2021 Великобритания формално не е част от ЕС, поради което от тази дата е въведено ограничение за ползване на услугата Xplore TV GO (мобилно приложение и уеб версия) на територията на страната.

Консумацията на трафик през различни устройства

Съдържанието се излъчва в реално време - избираш заглавие и директно стартираш гледане.


За да използваш услугата, е нужно да имаш Интернет връзка.

А1 Xplore TV GO не предлага изтегляне, а само стрийминг на съдържанието.


Важно! Доброто качество на излъчване на видеото зависи от качеството и скоростта на Интернет услугата, която използваш. Препоръчваме ти да използваш услугата с минимална скорост на интернет от 1,5Mbps и оптимална такава от 5Mbps.


Консумираният обем от данни е различен спрямо зададеното качество на възпроизвеждане в Настройки на Възпроизвеждане в A1 Xplore TV GO. По подразбиране е зададено „Най-добро“ качество на възпроизвеждане:


  • Добро: 1 час използва 0.44 GB данни;
  • По-добро: 1 час използва 1.5 GB данни';
  • Най-добро: 1 час използва 2.4 GB данни.


В допълнение към качеството на възпроизвеждане, може да зададеш: “Качество в Wi-Fi мрежа”, “Възпроизвеждане на видео в Wi-Fi мрежа” и “Нотификация за използване на мобилни данни при възпроизвеждане на съдържание”.

Полезна ли ти беше тази информация?

Често задавани въпроси