A1 Xplore TV приложение

Технически затруднения

Посочи какво е затруднението с услугата ти

Услугата липсва изцяло и виждам на екрана съобщение

„Проблем при стартирането“ или забива на логото: “A1 Xplore TV”

Услугата не е активна. Уверете се, че сте абонирани за нея и е заплатена в срок.

КОД: 2704 Достигнат е максималният брой телевизори, на които може да гледате едновременно или данните за вход са за мобилно устройство

КОД: 2293 Достигнат е максималният брой устройства към профила. Премахнете някое от тях

Липсва интернет връзка или е слаба. Проверете интернет устройството и рестартирайте

Грешка при зареждане. Рестартирайте приложението и интернет устройството

Не е установена връзка с Wi-Fi

Няма сигнал/ Черен екран/ Син екран

Виждам друго съобщение

Проблем с канали/ субтитри/ език/ видеотека

Проблем с видеотека

Липсват субтитри/ език

Липсва един или повече канали

Необходимо е актуализиране на приложението

Влошено качество на картина и звук

Картината/звукът накъсва и се появява въртящ червен кръг

Липса на звук

Проблем при въвеждане на потребителско име и парола

Неуспешно влизане. Грешно въведен имейл или парола. Моля, опитайте отново

Услугата не е активна. Уверете се, че сте абонирани за нея и е заплатена в срок

Грешно въведен e-mail, потребителско име или парола

Проблем с оборудването за телевизия

Дистанционното не работи

Андроид ТВ боксът не свети