Технически затруднения с A1 Xplore TV приложение

КОД: 2293 Достигнат е максималният брой устройства към профила

  • 1

    Диагностика

  • 2

    Резултат

Премахни устройство от твоя профил като следваш инструкциите и отбележи дали телевизията работи

Slide 1 of 6

Стъпка 1

remove

Влез на https://new.a1xploretv.bg/login и въведи потребителското име и парола, които въвеждаш на телевизора.

Стъпка 2

remove2

1. Натисни: „Продължи“.

2. Избери  „Управлявайте устройства“.

3. Въведи ПИН код за родителски контрол (фабричният е „0000“).

Стъпка 3

remove3

Натисни бутон "Премахни" срещу устройството, което не  използваш.

Стъпка 4

remove4

От меню „Повече“, избери: „Настройки“.

Стъпка 5

remove5

Избери меню „Устройства“ и въведи отново ПИН код за родителски контрол.

Стъпка 6

remove6

Премахни устройството, което не използваш. Опитай отново през телевизора да стартираш приложението на А1 Xplore TV.

Отбележи резултата.