Информация за услугата и настройка

Липсват канали и на екрана (не) се изписва съобщение

Няма сигнал / No signal

Стъпка 1: Ако на адреса се използва повече от един телевизор и на всички се изписва това съобщение провери за общо затруднение в твоя район, в случай че няма установена ни сигнализирай на *88.
Стъпка 2: Ако на адреса се използва един телевизор или само на един се изписва това съобщение следвай описаните стъпки:
  • Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в телевизора;
  • Провери дали е избран правилният видео вход на телевизора с бутон Source/Input/AV/TV.
  • Няма поставена карта/ Няма поставен модул/ Съдържанието е кодирано/ Scramble signal

    Стъпка 1: Почисти внимателно златистия чип на картата поставена в CAM модула с мека и суха материя, за да се отстранят евентуални замърсявания.
    Стъпка 2: Провери дали картата и модула са правилно поставени

    При поставяне на картата в модула златистият чип на картата влиза навътре и „гледа“ към логото на модула. Съответно серийните номера на картата и модула са в една посока.

    При поставяне на модула в телевизора серийният номер е насочен напред – към екрана на телевизора.

    Стъпка 3: Ако затруднението продължава опитай да рестартираш модула като:
  • извадиш модула с картата от слота на телевизора
  • изключиш телевизора от дистанционното и от захранването
  • поставиш отново модула в телевизора
  • включиш телевизора
  • Стъпка 4: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в телевизора.
    Стъпка 5: Опитай да пресканираш каналите.

    Повече информация ТУК.

    Няма достъп/No access

    Съобщението се появява, когато каналът не е включен в избрания абонаментен план, услугата не е заплатена или дълго време не е включван телевизора с модул.

    Ако случая при теб е последния изброен или не е упоменат следвай описаните стъпките:

    Стъпка 1: Остави телевизора да работи на bTV за 10-15 минути,след което автоматично канала ще се зареди.
    Стъпка 2: Ако съобщението продължава да се изписва, опитай да рестартираш модула като:
  • извадиш модула с картата от слота на телевизора
  • изключиш телевизора от дистанционното и от захранването
  • поставиш отново модула в телевизора
  • включиш телевизора
  • Липсва един или част от каналите

    Стъпка 1: Провери дали липсващият канал е включен в абонаментния план.
    Стъпка 2: Провери дали телевизорът предава цифрови или аналогови канали. Аналоговите канали са малко на брой и при тях липсва информационна лента за предаванията. Позициите на аналоговите и цифровите канали са в различен ред. Превключването от аналогови на цифрови канали се извършва от дистанционното управление на твоя телевизор като например бутон АTV/DTV. Провери в ръководството на телевизора кой е правилният бутон за твоя модел.
    Стъпка 3: Провери дали търсеният канал все още е наличен в мрежата на А1 и дали не е с променено име.

    Повече информация за промени в програмната схема може да видиш ТУК.

    Стъпка 4: Ако липсващият канал е наличен по договор, направи ново сканиране на каналите.

    Повече информация ТУК.

    Липсва информация за каналите или е грешна. Настройка на час

    Стъпка1: Натисни бутон MENU ;
    Стъпка 2: Избери опция Настройки ;
    Стъпка 3: Избери опция дата и час;
    Стъпка 4: В новия прозорец избери режим на часовника - Aвтоматично;
    Стъпка 5: Ако часовникът не се свери правилно, избери Часова зона и задай GMT+3 лятно часово време или GMT+2 зимно часово време.

    Затруднение с качеството на звука или картината

    Звукът и/или картината прекъсват/пикселизират

    Стъпка 1: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в телевизора.

    Липсва звук

    Стъпка 1: Провери дали не е включена функцията Mute от дистанционното управление.

    Настройка на субтитри или аудио

    Звукът и/или субтитрите не са на български език

    Стъпка 1: Натисни бутон MENU и избери опция Настройки.
    Стъпка 2: Избери опция Език
    Стъпка 3: В новия прозорец езиците трябва да са подредени по следния начин:
  • Първи предпочитан език за аудио/субтитри – Български;
  • Втори предпочитан език за аудио/субтитри – Английски.
  • Превключи на канал със субтитри, ако все още не се визуализират, натисни бутон SUBTITLE/Lang/subt от дистанционното управление. Ако такъв бутон липсва, провери в ръководството на своя телевизор кой е бутонът за включване на субтитри.