Няма сигнал / No signal
Няма поставена карта/ Няма поставен модул/ Съдържанието е кодирано/ Scramble signal
При поставяне на картата в модула златистият чип на картата влиза навътре и „гледа“ към логото на модула. Съответно серийните номера на картата и модула са в една посока.
При поставяне на модула в телевизора серийният номер е насочен напред – към екрана на телевизора.
Повече информация ТУК.
Няма достъп/No access
Съобщението се появява, когато каналът не е включен в избрания абонаментен план, услугата не е заплатена или дълго време не е включван телевизора с модул.
Ако случая при теб е последния изброен или не е упоменат следвай описаните стъпките:
Липсва един или част от каналите
Повече информация за промени в програмната схема може да видиш ТУК.
Повече информация ТУК.
Липсва информация за каналите или е грешна. Настройка на час
Звукът и/или картината прекъсват/пикселизират
Липсва звук
Звукът и/или субтитрите не са на български език
Превключи на канал със субтитри, ако все още не се визуализират, натисни бутон SUBTITLE/Lang/subt от дистанционното управление. Ако такъв бутон липсва, провери в ръководството на своя телевизор кой е бутонът за включване на субтитри.