MAX

Технически затруднения

При възникнало затруднение с услугата провери дали MAX e част от твоя абонаментен план.


Посети страницата на MAX, в която ще намериш съвети за отстраняване на различни технически запитвания.

Провери дали MAX е активирано

Slide 1 of 2

Стъпка 1

max62

Отвори Моят А1, избери услугата от падащато меню и натисни "Услуги Select".

Стъпка 2

max63

Увери се, че услугата е активирана в таб "Активни".

Ако не е - активирай услугата по стъпките описани тук.

Забравена парола

Избери как ползваш MAX

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 8

Стъпка 1

max46

Отвори приложението на MAX на телефона си и натисни "Sign In".

Стъпка 2

max47

Натисни "Sign In".

Стъпка 3

max48

Натисни "Forgot Password?".

Стъпка 4

max49

Въведи имейл адреса си и натисни "Submit".

Стъпка 5

max50

Натисни "Close", след което влез в имейл адреса си. 

Стъпка 6

max51

Отвори получения имейл и натисни върху бутона "Reset your pasword". 

Стъпка 7

max52

Въведи новата си парола и натисни "Save".

Стъпка 8

max53

Натисни "Return to Sign In", за да се впишеш с новата си парола в приложението. 

Полезна ли ти беше тази информация?

Често задавани въпроси