С A1 Tracker проследяваш статуса на твоите заявки за инсталация и техническо затруднение с фиксираните ти услуги. * За да ползваш услугата, влез в Моят А1 и избери следната икона
Ако все още нямаш регистрация в Моят А1, стъпките можеш да откриеш тук.
*Някои специфични заявки текущо не се визуализират, това може да е причината да имаш подадена заявка, но да не я виждаш в Моят А1.
При активна заявка за техническо затруднение и инсталация, на начален екран в приложението и уеб портала Моят А1, ще е налична плочка с бърза връзка към детайлите за нея.
Защо не намирам мои приключени заявки в историята на A1 Tracker?
Защо не виждам моята активна заявка за технически проблем/инсталация?
Мога ли да променя вече планирано посещение през A1 Tracker?
В A1 Tracker виждам стъпка „Посещение“, това означава ли, че трябва да очаквам такова, по моята заявка за техническо посещение?