Търсене
A1 logo

Заявка за затруднение или инсталация

Регистрация и проследяване на заявка за техническо затруднение

Регистрация на техническо затруднение

Ако имаш технически проблем с интернета и дома, влез в профила си в Моят А1. Избери „Регистрирай затруднение“, за да проверим:

  • част ли си от по-голяма авария;
  • има ли сигнал до оборудването, което използваш;
  • има ли регистрирано затруднение за твоята услуга.
  • На момента ще ти дадем насоки, с които да възстановиш услугата.

    Ако не успееш сам - ще регистрираме заявка за съдействие от наша страна.

    В А1 Tracker можеш да следиш детайлна информация за нейното изпълнение.

    Начален екран за достъп до активна заявка

    С A1 Tracker проследяваш статуса на твоите заявки за инсталация и техническо затруднение с фиксираните ти услуги. * За да ползваш услугата, влез в Моят А1 и избери следната икона

    Ако все още нямаш регистрация в Моят А1, стъпките можеш да откриеш тук.

    *Някои специфични заявки текущо не се визуализират, това може да е причината да имаш подадена заявка, но да не я виждаш в Моят А1.

    При активна заявка за техническо затруднение и инсталация, на начален екран в приложението и уеб портала Моят А1, ще е налична плочка с бърза връзка към детайлите за нея.

    Изглед в уеб портала на Моят А1
    zoom-trigger
    zoom-trigger
    Изглед в приложението на Моят А1
    zoom-trigger
    zoom-trigger
    Детайлна информация за текуща заявка
    Стъпки за достъпване на детайлна информация за текуща заявка за техническо затруднение или инсталация

    Стъпка 1: През начален екран на Моят А1 уеб страница или мобилното приложение, избери иконата за А1 Tracker.
    zoom-trigger
    Действия по вече регистрирана заявка
    Заявка за техническо затруднение
    При налична заявка за техническо затруднение през Моят А1 уеб страница или мобилното приложение можеш да направиш промяна на запазен интервал за обаждане или посещение, да добавиш информация или да я откажеш.
    Въведи допълнителна информация към текуща заявка за техническо затруднение
    Можеш да въведеш допълнителна информация към заявката за техническо затруднение, която ще вземем в предвид при нейната обработка. Примерни ситуации, за които можеш да ни оставиш коментар са:
  • Нужда да се отвори входната врата, предварително да се звъни на конкретен звънец или телефонен номер;
  • Специфики при окабеляването на адреса и нужда от подготовка на техническите ни екипи с оборудване, кабели, устройства;
  • Добавяне на желание за допълнителна услуга при посещението – удължаване на кабели, преместване на А1 устройства, настройки на устройства;
  • Инсталиране на допълнителен приемник за телевизия;
  • Забравени вещи след посещение на технически екип и нуждата да ги вземем;
  • Забавяне при телефонно обаждане за уговорка и уточняване на предстоящо техническо посещение или забавяне на техническите екипи при уговорен ден и час и други.
  • Стъпка 1: Влез в профила си в Моят А1 уеб версия на A1.bg или мобилното приложение и избери следната икона горе в дясно

    Смяна на ден и/или час за обаждане за уговорка по телефона или при уговорено посещение
    При вече пусната заявка, която е в статус „Проверка“/“Посещение“ имаш възможност да:
  • Промениш ден и/или час за диагностика по телефона или уговорено посещение;
  • Избереш удобен интервал за диагностика по телефона.
  • Стъпка 1: Влез в профила си в Моят А1 уеб версия на A1.bg или мобилното приложение и избери следната икона горе в дясно

    Откажи текуща заявка за техническо затруднение

    Стъпка 1: Влез в профила си в Моят А1 уеб версия на A1.bg или мобилното приложение и избери следната икона горе в дясно

    Заявка за инсталация
    При налична заявка за инсталация ще бъде изпратен SMS с информация за планиран ден и час за посещение. През линка в него можеш да заявиш промяна на вече планираното посещение.
    История на всички приключени заявки
    Стъпки за достъпване на детайлна хронология на списъка с всички приключени заявки

    Стъпка 1: През начален екран на Моят А1 уеб страница или мобилното приложение, избери иконата за А1 Tracker
    zoom-trigger
    Често задавани въпроси за A1 Tracker

    Защо не намирам мои приключени заявки в историята на A1 Tracker?

    В A1 Tracker можеш да проследяваш заявки, регистрирани след 21.12.2022г. и не по-стари от три месеца назад.

    Защо не виждам моята активна заявка за технически проблем/инсталация?

    Заявките се виждат само, ако се налага обслужване от експертен отдел или техник.

    Мога ли да променя вече планирано посещение през A1 Tracker?

    Да, ако подаденият сигнал е за техническо затруднение на етап "Планиране", през бутон "Промени посещение", можеш да избереш друг удобен интервал. Ако зявката е за инсталация и си получил СМС с линк, през него можеш да заявиш и промяна на вече планираното посещение (ако не е получен SMS, уговореното посещение за инсталация може да бъде променено с обаждане на *88/088123).

    В A1 Tracker виждам стъпка „Посещение“, това означава ли, че трябва да очаквам такова, по моята заявка за техническо посещение?

    Не винаги се изисква индивидуално посещение на адрес. Ако се налага такова, наш служител ще се свърже с теб за уговорка.

    Мога ли да откажа текуща заявка за техническо затруднение?

    Да, през бутон "Откажи заявка", можеш да откажеш планирана заявка за диагностика по телефона или посещение до адреса.

    Отказах заявката за посещение/обаждане по телефона защо все още я виждам?

    При отказване на заявка за техническо затруднение, която вече е с планирано посещение, е нужно технологично време за обработката на промяната, с максимален срок до 24ч. В коментарите към заявката ще бъде въведена информация, че тя е отказана.

    Колко бързо ще видите въведената от мен допълнителна информация в коментар към заявката за техническо затруднение?

    Ако заявката е в статус „Проверка“ при въведена допълнителна информация ще реагираме в максимален срок до 2 часа (ако въведеният коментар е след 19:00 ч. ще го обработим на следващия ден в интервал 09:00 – 11:00 ч.).

    Ако заявката е в статус „Посещение“ при въведена допълнителна информация ще реагираме в максимален срок до 4 часа (ако въведеният коментар е след 17:00 ч. ще го обработим на следващия ден в интервал 09:00 – 13:00 ч.).