Търсене
A1 logo

Проследяване на заявка за инсталация или техническо затруднение

С A1 Tracker проследяваш статуса на твоите заявки за инсталация и техническо затруднение с фиксираните ти услуги. * За да ползваш услугата, влез в Моят А1 и избери следната икона

Ако все още нямаш регистрация в Моят А1, стъпките можеш да откриеш тук.

*Някои специфични заявки текущо не се визуализират, това може да е причината да имаш подадена заявка, но да не я виждаш в Моят А1.

Информация за различни етапи на активна заявка

При активна заявка за техническо затруднение и инсталация, на начален екран в приложението и уеб портала Моят А1, ще е налична плочка с бърза връзка към детайлите за нея.

Изглед в уеб портала на Моят А1
zoom-trigger
zoom-trigger
Изглед в приложението на Моят А1
zoom-trigger
zoom-trigger
Детайлна информация за различните статуси на активните заявки
Стъпки за достъпване на детайлна история за активни заявки за техническо затруднение и инсталация

Стъпка 1: През начален екран на Моят А1, избери иконата за А1 Tracker.
zoom-trigger
История на всички приключени заявки
Стъпки за достъпване на детайлна хронология на списъка с всички приключени заявки

Стъпка 1: През начален екран на Моят А1, избери иконата за А1 Tracker
zoom-trigger
Често задавани въпроси за A1 Tracker

Защо не намирам мои приключени заявки в историята на A1 Tracker?

В A1 Tracker можеш да проследяваш заявки, регистрирани след 21.12.2022г. и не по-стари от три месеца назад.

Защо не виждам моята активна заявка за технически проблем/инсталация?

За да се визуализират заявките в A1 Tracker е необходимо технологично време. Някои по-специфични заявки текущо не се виждат.

Мога ли да променя вече планирано посещение през A1 Tracker?

Ако заявката е за инсталация и си получил СМС с линк, през него можеш да заявиш и промяна на вече планираното посещение (ако не е получен SMS, уговореното посещение може да бъде променено с обаждане на *88/088123). В случай че заявката е за техническо затруднение, промяна на уговореното посещение можеш да заявиш на *88/088123.

В A1 Tracker виждам стъпка „Посещение“, това означава ли, че трябва да очаквам такова, по моята заявка за техническо посещение?

Не винаги се изисква индивидуално посещение на адрес. Ако се налага такова, наш служител ще се свърже с теб за уговорка.