Netflix
Технически затруднения
Избери от различните категории.
Проблем с профила в Netflix
Не мога да вляза в профила си в Netflix
Ако срещаш проблем с влизането в профила си в Netflix:
- Виждаш съобщение за грешка при вход;
- Не можеш да влезеш на нито едно устройство;
- Влизаш успешно на едно устройство, но не и на друго.
Последвай стъпките за проверка в страницата на Netflix тук.
Виждаш началните стъпки за регистрация при опит за вход
Ако виждаш стъпки за създаване на нов акаунт, когато се опитваш да влезеш с акаунта си в Netflix, следвайте тези стъпки, от страницата на Netflix.
Излиза съобщение при вход в Netflix, че акаунтът вече се използва
Ако виждаш някое от следните съобщения, докато гледаш
Netflix:
- Too many people are using your account right now (Твърде много хора използват твоя акаунт в момента);
- Your Netflix account is in use on another device (Твоят Netflix акаунт се използва на друго устройство);
- Your Netflix account is in use on too many devices (Твоят Netflix акаунт се използва на твърде много устройства.
Това означава, че е достигнат максималният брой устройства,
разрешени да гледат едновременно. Избраният Netflix план определя колко
устройства могат да стриймват едновременно.
Ако искаш да освободиш устройство за гледане, виж
указанията тук.
Проблем с картината/звука в Netflix
Виждам черен екран без звук
Ако виждаш черен екран без звук, когато се опитваш да гледаш или стартираш Netflix, обикновено това означава проблем с устройството или кабела, свързващ устройствата или Netflix приложението е спряло възпроизвеждането.
Ако не можеш да се върнеш към предишния екран или устройството ти изобщо не работи, последвайте стъпките за отстраняване на проблеми.
За да отстраниш проблем на конкретно твое устройство, следвай описаните стъпки тук.
Виждам черен екран със звук
Ако чуваш звук, но не виждаш картина, или ако картината стане черна по време на гледане, това обикновено означава проблем с твоето устройство или видео кабел.
За отстраняване на проблема, последвай описаните стъпки тук.
Картината спря, но звукът продължава
За да отстраниш това затруднение и да възстановиш картината, следвай тези стъпки тук.
Кодове с грешки
Виждам грешка "Code: NW-2.5"
Тази грешка излиза при проблем с интернет връзката до твоето устройство. За отстраняване на проблема последвай описаните стъпки тук.
Виждам грешка "ui-800-3"
Ако към кода с грешка на твоето устройство има и допълнителни числа записани в скоби ( ), потърсете точния този код на грешка тук, за да видите правилните стъпки за отстраняване на проблема. Пример: ui-800-3 (123456).
За отстраняване на затруднението на конкретно устройство следвай описаните стъпки тук.
Виждам грешка с код "tvq-pb-101"
Виждам грешка с код "113"
Следвай стъпките за отстраняване на проблема тук.
Полезна ли ти беше тази информация?