SkyShowtime
Управление и настройки на профила
Избери темата, по която имаш въпрос
Промяна на езика в профила в SkyShowtime
За да коригираш езиковите настройки, трябва да изпълниш следните стъпки:
1) Отиди в профил за гледане;
2) Кликни върху малката икона „молив“ под твоя аватар;
3) В „Системен език“ натисни върху падащото меню и избери езика, с който искаш да се зарежда информацията;
4) Запази.
Избраният език ще бъде приложен както към мобилния, така и към уеб потребителския интерфейс на SkyShowtime, но няма да засегне аудиото или субтитрите на съдържанието.
Включване на субтитри в SkyShowtime
Субтитри са налични за по-голямата част от съдържанието в SkyShowtime. Може да избираш между следните езици: албански, босненски, български, испански (кастилски), датски, норвежки, полски, португалски (европейски), румънски, словашки, словенски, сръбски, унгарски, фински, нидерландски, хърватски, чешки, шведски.
Стъпки за активиране на субтитрите по време на телевизионно предаване или филм:
1) Стартирай съдържанието.
2) От видеоплейъра избери „Глухота и затруднен слух“ (SDH) в горния десен ъгъл на екрана.
3) Избери предпочитания език за субтитри.
Освен това можеш да промениш изгледа на субтитрите в SkyShowtime според предпочитанията си при всички поддържани устройства.
Изтегляне на приложението SkyShowtime
Изтеглянето на приложението Skyshowtime е лесно. Избери твоето устройство от списъка следвай инструкциите за него.
- iOS
Отиди на App Store за iOS.
- Android
Отиди на Google Play Store за Android.
- Телевизор LG
1. Натисни бутона „Home“ на дистанционното управление, за да стартираш LG Content Store.
2. Избери „APPS“
3. Избери SkyShowtime от списъка с налични приложения.
4. Натисни „Инсталиране“.
- Apple TV
1. Отвори приложението App Store.
2. Потърси „SkyShowtime“.
3. Избери бутона „Получаване“. Ако виждаш бутон „Отваряне“ вместо бутон „Получаване“, това означава, че вече си изтеглил приложението SkyShowtime на твоя Apple TV.
- Телевизор Samsung
1. Натисни бутона „Home“ на дистанционното управление, след което избери Apps.
2. Избери приложението SkyShowtime и натисни бутон „Избор“
3. Избери „Инсталиране“. След като инсталацията приключи, ще се появи меню „Добавяне“ на приложението или „Добавяне към началния екран“ на твоя телевизор Samsung.
Актуализиране на имейл адреса за SkyShowtime
1. Влез в акаунта си.
2. Отиди на „Настройки“ и избери „Актуализиране на имейла“.
3. Провери имейла си за инструкции от SkyShowtime за това как да промениш имейла си. Натисни върху бутона „Промяна на имейла“.
4. Въведи новия си имейл и избери „Актуализиране на имейла“.
Ще ти бъде изпратен имейл, чрез който да потвърдиш новия си имейл адрес. Ако си направил грешка с имейла си, когато си се регистрирал за SkyShowtime, свържи се със SkyShowtime.
Промяна/Забравена парола
- Стъпки при забравена парола:
1. Отиди на skyshowtime.com/forgot.
2. Въведи имейл адреса, свързан с твоя профил в SkyShowtime, и следвай инструкциите в получения имейл, за да зададеш нова парола. Имай предвид, че линкът в мейла ще бъде валиден до 3 часа след заявката.
3. След като получиш имейла, натисни върху „Нулиране на паролата“ и запази новата си парола.
- Стъпки за промяна на парола:
1. Влез в профила си в SkyShowtime.
2. Отиди на „Настройки“ и избери „Нулиране на паролата“.
3. Провери имейла си за инструкции как да нулираш паролата си.
4. Следвай инструкциите в получения имейл.
Преименуване, добавяне или излизане от всички устройства в SkyShowtime
Всички промени, които искаш да направиш може да видиш в SkyShowtime устройства.
- Преименуване на устройства
1. Отиди в настройките на акаунта си в SkyShowtime;
2. В раздела „Устройства“ ще намериш всичките си регистрирани устройства;
3. Натисни върху опцията „Преименуване“ до устройството, което искаш да редактираш;
4. Преименувай устройството, след което натисни бутона „Преименуване“, за да запазиш промените.
- Добавяне на нови устройства
Влез в skyshowtime.com от ново устройство и това ще го добави автоматично към профила ти в SkyShowtime.
- Изход от всички устройства
В секцията „Устройства“ на твоя профил в SkyShowtime избери „Прекратяване на абонамента от всички“, за да излезеш от всички устройства.
- Премахване на регистрирани устройства
Устройствата ще бъдат автоматично премахвани от твоя профил в SkyShowtime, когато достигнеш лимита от 10 устройства, при добавяне на нови. В момента няма опция за премахване на устройства поотделно.
Промяна на изгледа на субтитрите в SkyShowtime
В момента корекциите на субтитрите могат да се правят само онлайн. Ето как:
1. Впиши се в своя SkyShowtime профил и отиди в „Настройки“;
2. Премини надолу до „Изглед на субтитрите“ и избери „Промяна“ ;
3. Промени изгледа на субтитрите, през някое някое от следните полета:
– Размер на текста
– Стил на шрифта
– Прозорец
– Фон
– Сянка
4. Запази направените промени.
Създаване и редактиране на профили в SkyShowtime
Персонализирай изживяването си в SkyShowtime, като създадеш профили за всеки от членовете на домакинството си, включително за децата си, в няколко лесни стъпки.
Създаване на профили
1. Влез в skyshowtime.com или стартирай приложението SkyShowtime;
2. Натисни върху аватара на профила си;
3. Премини надясно, след което натисни върху знака „+“, за да създадеш нов профил;
4. Избери аватар;
5. Избери „да“ или „не“ на въпроса за Детски профил;
6. След това въведи името на профила и натисни върху „Готово“.
Редактиране на профили
1. Влез в skyshowtime.com или стартирай приложението SkyShowtime;
2. Избери профила, който искаш да редактираш;
3. Натисни върху иконата молив под името на профила;
4. След като влезеш в меню „Редактиране“, можеш да:
- променяш аватара на профила
- редактираш името на профила
- променяш езика на показване на профила
- настройваш родителски контрол
- изтриеш профила.
Информация за всички настройки на профила в SkyShowtime, можеш на намериш тук.