SkyShowtime

Технически затруднения с SkyShowtime

Избери затруднението, което имаш и следвай инструкциите.


Имам проблеми със звука в SkyShowtime

Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем със звука открий тук.

Приложението ми SkyShowtime не работи

Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем с приложението открий тук.

Виждам сайта или приложението SkyShowtime за друга държава

Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем с локализирането открий тук.

Имам проблем приложението SkyShowtime на моя смарт телевизор

Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем с приложението на смарт телевизор открий тук.

Появява се номер на грешка

Списък с възможните грешки и тяхното значение открий тук.

Уебсайтът на SkyShowtime не работи

Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем със сайта на SkyShowtime открий тук.

Имам проблеми със субтитрите в SkyShowtime

Стъпките за отстраняване на проблеми със субтитрите открий тук.

Виждам съобщение „"Oops. Looks like your email is linked to an existing SkyShowtime account" („Ами сега! Изглежда, че вашият имейл е свързан със съществуващ акаунт в SkyShowtime“), когато се опитвам да превключа абонамента си за Skyshowtime към A1.

  • Това съобщение се вижда, когато вече имаш абонамент за SkyShowtime чрез App Store/Google Play. Ако искаш да прехвърлиш профила си към А1, първо прекрати съществуващия си абонамент.


  1. Провери твоята хартиена/електронна фактура или банкови извлечения, за да провериш дали заплащаш абонамента за SkyShowtime през App Store или Google Play.


2. Анулирай абонамента:

  • За App Store: Отиди в настройките на твоя Apple ID, намери твоите „Абонаменти “и анулирай SkyShowtime.
  • За Google Play Store: Отиди на „Абонаменти в Google Play“ в секция „Плащане и абонамент“ и анулирай SkyShowtime.


При анулиране на текущия си абонамент, ще получиш потвърдителен имейл с оставащите дни до вече предплатения период. Ще имаш достъп до съдържанието на Skyshowtime до датата, посочена в имейла. След тази дата вече може да активираш абонамент през Select услуги в Моят А1.

Ако не виждаш твоето затруднение в изброените тук, посети помощния център на SkyShowtime.