SkyShowtime
Технически затруднения с SkyShowtime
Избери затруднението, което имаш и следвай инструкциите.
Имам проблеми със звука в SkyShowtime
Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем със звука открий тук.
Приложението ми SkyShowtime не работи
Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем с приложението открий тук.
Виждам сайта или приложението SkyShowtime за друга държава
Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем с локализирането открий тук.
Имам проблем приложението SkyShowtime на моя смарт телевизор
Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем с приложението на смарт телевизор открий тук.
Появява се номер на грешка
Списък с възможните грешки и тяхното значение открий тук.
Уебсайтът на SkyShowtime не работи
Възможните причини, както и стъпките за отстраняване на проблем със сайта на SkyShowtime открий тук.
Имам проблеми със субтитрите в SkyShowtime
Стъпките за отстраняване на проблеми със субтитрите открий тук.
Виждам съобщение „"Oops. Looks like your email is linked to an existing SkyShowtime account" („Ами сега! Изглежда, че вашият имейл е свързан със съществуващ акаунт в SkyShowtime“), когато се опитвам да превключа абонамента си за Skyshowtime към A1.
- Това съобщение се вижда, когато вече имаш абонамент за SkyShowtime чрез App Store/Google Play. Ако искаш да прехвърлиш профила си към А1, първо прекрати съществуващия си абонамент.
- Провери твоята хартиена/електронна фактура или банкови извлечения, за да провериш дали заплащаш абонамента за SkyShowtime през App Store или Google Play.
2. Анулирай абонамента:
- За App Store: Отиди в настройките на твоя Apple ID, намери твоите „Абонаменти “и анулирай SkyShowtime.
- За Google Play Store: Отиди на „Абонаменти в Google Play“ в секция „Плащане и абонамент“ и анулирай SkyShowtime.
При анулиране на текущия си абонамент, ще получиш потвърдителен имейл с оставащите дни до вече предплатения период. Ще имаш достъп до съдържанието на Skyshowtime до датата, посочена в имейла. След тази дата вече може да активираш абонамент през Select услуги в Моят А1.
Ако не виждаш твоето затруднение в изброените тук, посети помощния център на SkyShowtime.