VOYO

Технически затруднения

При възникнало затруднение с услугата провери дали VOYO e част от твоя абонаментен план.

Посети страницата на VOYO, в която ще намериш съвети за отстраняване на различни технически запитвания.

Провери дали VOYO е активирано

Slide 1 of 2

Стъпка 1

select21

Отвори Моят А1, избери услугата от падащато меню и натисни "Услуги Select".

Стъпка 2

voyo15

Увери се, че услугата е активирана в таб "Активни".

Ако не е - активирай услугата по стъпките описани тук.

Забравена парола

Slide 1 of 6

Стъпка 1

voyo18

Отвори приложението на VOYO. Ако не успяваш да влезеш натисни "Забравил си паролата си?".

Стъпка 2

voyo19

Въведи имейл адреса си, с който имаш направена регистрация и натисни "Продължи".

Стъпка 3

voyo20

Влез в имейл адреса си и отвори получената инструкция за промяна на паролата.

Стъпка 4

voyo21

Натисни "Създай нова парола".

Стъпка 5

voyo22

Въведи новата парола два пъти и натисни "Продължи".

Стъпка 6

voyo23

След успешна промяна натисни "Вход", за да влезеш в профила си. 

Полезна ли ти беше тази информация?

Често задавани въпроси