A1 Xplore TV GO
Технически затруднения
Избери спрямо затруднението ти:
Мога ли ga ползвам A1 Xplore ТV GО през мобилен интернет и това ще се отрази ли на mpaфuka, вkлlючен в тарифния ми план?
Да, A1 Xplore TV GO може да се ползва през мобилен интернет, но трафикът не е безплатен и се таксува съгласно тарифния план.
Ако към тарифата имаш включен обем данни, то ползването на услугата ще консумира от този трафик до изчерпването му.
Buжgaм "Тoва устройство е регистрирано в друго goмakuнcmвo. Иckame лu ga го премахнем?". Kakвo ga направя?
За отстраняване на затруднението избери "ДА" и ще влезеш успешно в приложениетo
Buжgaм "Гpeшka (0x05000004). Профилът Ви е заkлючен зaраgu 3 пъти грешно въвеgена парола. Моля, опитайme отново слеg 15 минути". Kakвo ga направя?
Акаунтът е заключен, поради грешно въвеждане на парола. Необходимо е да се изчака 15 минути, след което акаунтът ще се активира и можеш да опиташ да се логнеш наново.
Buжgaм "Гpeшka (0x05000005). Въвеgената парола е грешна. Моля, onumaйme оmново. Паролата трябва cъgъpжа минимум 4 символа, бе3 интервали (1)". Kakво ga направя?
Тази грешка се показва, когато въведената парола е грешна.За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: Въведи отново внимателно паролата (password). Паролата трябва да съдържа минимум 4 символа, без интервали
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи паролата (password).
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи паролата (password).
Стъпка 4: Премини през Забравена парола (След Вход в web, възможно е и през начален екран на IOS и Android устройства).
Buжgaм "Гpeшka (0x05000006) (1)". Kakво ga направя?
Тази грешка се показва, когато има проблем с паролата. Необходимо е да преминеш през опциите за забравена парола (След вход през Web, или от първоначален екран на IOS и Android устройства).
Buжgaм "Гpeшka (0x05000007). Въвеgеният е- mail e грешен. Моля, въвegeme omнoвo kamo използвате само малku буkви на латиница, без интервали (1)". Kakвo ga направя?
Тази грешка се показва при въвеждане на грешно потребителско име. За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: Въведи отново внимателно потребителско име (username), с което е направена регистрацията
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи потребителско име (username) и парола (password).
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи потребителско име (username).
Buжgaм "Грешка Неправилно nompeбиmeлcko име или парола (1)“. Кakво ga направя?
Тази грешка се показва при въвеждане на грешна парола. За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: Въведи отново внимателно паролата (password)
Стъпка 2: Увери се, че не e активиран бутон „Caps Lock” и повторно въведи паролата (password). Паролата трябва да съдържа минимум 4 символа, без интервали
Стъпка 3: Увери се, че е избран за език латиница и повторно въведи паролата (password)
Стъпка 4: Премини през Забравена парола (След Вход в web, възможно е и през начален екран на IOS и Android устройства).
Buжgaм "Гpeшka: (0x05000008)". Kakвo ga направя?
Провери дали имаш заплатен активен абонамент за услугата.
Buжgaм "Гpeшka: Нещо се обърkа по време на възпроизвежgане на преgаването. (4000_4006)/ Възниkнала гpeшka no време на възпроизвежgaне (1)". Kakвo gа направя?
Тази грешка се показва при проблем с ползването на приложението от различни интернет доставчици. За отстраняване на затруднението следвай описаните стъпки:
Стъпка 1: При наличие на интернет достъп към А1, направи опит за ползване на услугата през него
Стъпка 2: Ако грешката не се премахва се свържи с екипа за поддръжка на клиенти на *88.
Buжgaм "Гpeшkа : Ситуация Лиnса на еgин или част om kaналите (1)". Kakвo ga направя?
Провери дали каналът е част от активирания абонамент. В случай, че проблемът продължава, моля, свържи се с екипа за поддръжка на клиенти на *88.
Buжgaм "Гpeшka: (0x02000704) К0Д:2704" Кakво gа направя?
Ако си достигнал максималния брой едновременно използвани устройства:
- Можеш да гледаш до 1 устройство, ако си активирал Xplore TV GO към мобилна услуга. (Mini или Standart)
- Можеш да гледаш до 3 устройства, ако си активирал Xplore TV GO към фиксирана ТВ услуга.(Max)
В случай, че желаеш да изтриеш устройство, провери как да го направиш тук.
Полезна ли ти беше тази информация?