questions_page_heading

Често задавани въпроси

Как да подам оплакване или жалба и да проверя становището по нея?

Подаване на оплакване:

  • Можеш да подадеш оплакване чрез формата тук.

  • Срокът за обработка е до 3 работни дни.

  • След този срок ще получиш отговор на посочения от теб имейл адрес.


Подаване на писмена жалба:

Ако предпочиташ да подадеш писмена жалба, заповядай в удобен за теб А1 Магазин.
Срокът за обработка е до 30 календарни дни.

След като жалбата бъде входирана:

  • Ще получиш SMS с входящ номер на посочения от теб телефон.

  • Ще получиш втори SMS, когато жалбата бъде обработена.


Можеш да провериш становището по жалбата като следваш стъпките тук.

11

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?