Полезно

Жалба/оплакване

В A1 се стремим да ти предоставим отлично обслужване. Ако нещо не отговаря на очакванията ти, можеш лесно да подадеш оплакване или жалба. Ще получиш становище в рамките на определен срок.

1. Чрез сайта на A1 (a1.bg)

  • Влез тук;
  • Избери дали си частно лице или юридическо лице;
  • Въведи входящия номер на жалбата, който си получил по SMS.



2. В приложението „Моят А1“ (само за частни лица)

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 4

Стъпка 1

jalba2

Влез в приложението Моят А1, избери меню "Повече", и натисни "Писмена жалба".

Стъпка 2

jalba3

На екрана ще се появят жалбите, които са пуснати от теб. Натисни "Провери друга жалба".

Стъпка 3

jalba4

Въведи необходимите полета и натисни "Провери".

Важно: При въвеждане на номер на жалба, буквата трябва да бъде на латиница.

Стъпка 4

jalba5

Ще се появи прозорец с информация: кой е подателят, дата на подаване и статуса на жалбата. Ако е приключена, ще можеш да провериш отговора с натискане на 'Виж отговор'.

Полезна ли ти беше тази информация?