Проверка на фактури и срокове

Известия и срокове за плащане

Фактурата се издава до няколко дни след края на отчетния период


  • Срокът за плащане на всяка фактура е 15 дни от датата на издаване
  • При издаване на нова месечна фактура получаваш SMS или e-mail (ако си активирал опцията*)
  • До 24 часа след получаване на SMS за издадена фактура, тя става видима в Моят А1
  • След изтичане на крайния срок за плащане, се изпраща уведомителен SMS за предстоящо спиране и възможност за ползване на услугата „Достъп до услуги след просрочие“

Проверка на дата на отчетен период и срок за заплащане

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 2

Стъпка 1

invoice-app12

Влез в приложението Моят А1. Избери услугата и натисни "Детайли на план".

Стъпка 2

invoice-app11

Ще видиш края на отчетния период. Месечната фактура се издава до няколко дни след тази дата.

Може да провериш датата на отчетния период и през АВА или автоматичното гласово меню на *88/+359 88123 с натискане на опция 1 "Проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки".

Описание на услугата "Достъп до услуги след просрочие"

  • Услугата ти предоставя възможност за ползване на 3 допълнителни дни достъп до услугите срещу такса от 1.99лв с ДДС.


  • Таксата ще бъде начислена в следваща месечна фактура.


  • Не е необходимо да предприемаш допълнителни действия, за да се възползваш от услугата – автоматично става активна на втория ден след просрочието.


  • Ако си се възползвал от 3-те дни допълнителен достъп, можеш да заявиш временна активация за още 5 допълнителни дни срещу такса от 2,99 лв. с ДДС за всяка услуга.


  • Ако не желаеш да се възползваш от допълнителни дни достъп до услугите си, можеш да се откажеш в деня, в който си получил уведомителния SMS, като последваш линка от SMS или през Моят А1, таб Фактури - Неплатени.


  • Ако получиш SMS за предстоящи спиране и откажеш „Достъп до услугите след просрочие“ и не заплатиш фактурите си, услугите ти се спират (ще бъдат спрени) на следващия ден.


  • Имай предвид, че ако се откажеш от услугата „Достъп до услугите след просрочие“ не можеш да се възползваш от временна активация след това.


  • В следваща фактура се начислява такса „Повторно включване“ за всяка мобилна или фиксирана услуга във фактурата.

Отказ от услугата "Достъп до услуги след просрочие"

Отказ от услугата е възможен само в деня на получаване на нотификацията и само през титулярния профил в Моят А1.

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 3

Стъпка 1

	otkaz-dostyp-do-usligi-sled-prosrochie-app

Влез в приложението Моят А1. Влез в секция "Фактури, таб "Неплатени". Натисни “Достъп до услуги след просрочие“.

Стъпка 2

	otkaz-dostyp-do-usligi-sled-prosrochie-app2

Натисни бутон „Откажи услугата“.

Стъпка 3

otkaz-dostyp-do-usligi-sled-prosrochie-app3

Натини бутон "Потвърди".

Имай предвид, че след този отказ, няма да можеш да се възползваш от временна активация на услугите.

*Активирай получаване на фактура на e-mail като следваш стъпките тук.

Полезна ли ти беше тази информация?