Проверка на фактури и срокове
Известия и срокове за плащане
Фактурата се издава до няколко дни след края на отчетния период
- Срокът за плащане на всяка фактура е 15 дни от датата на издаване
- При издаване на нова месечна фактура получаваш SMS или e-mail (ако си активирал опцията*)
- До 24 часа след получаване на SMS за издадена фактура, тя става видима в Моят А1
- След изтичане на крайния срок за плащане, се изпраща уведомителен SMS за предстоящо спиране и възможност за ползване на услугата „Достъп до услуги след просрочие“
Проверка на дата на отчетен период и срок за заплащане
Избери как ползваш Моят А1
Мобилно приложениеWeb страница
Може да провериш датата на отчетния период и през АВА или автоматичното гласово меню на *88/+359 88123 с натискане на опция 1 "Проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки".
Описание на услугата "Достъп до услуги след просрочие"
- Услугата ти предоставя възможност за ползване на 3 допълнителни дни достъп до услугите срещу такса от 1.99лв с ДДС.
- Таксата ще бъде начислена в следваща месечна фактура.
- Не е необходимо да предприемаш допълнителни действия, за да се възползваш от услугата – автоматично става активна на втория ден след просрочието.
- Ако си се възползвал от 3-те дни допълнителен достъп, можеш да заявиш временна активация за още 5 допълнителни дни срещу такса от 2,99 лв. с ДДС за всяка услуга.
- Ако не желаеш да се възползваш от допълнителни дни достъп до услугите си, можеш да се откажеш в деня, в който си получил уведомителния SMS, като последваш линка от SMS или през Моят А1, таб Фактури - Неплатени.
- Ако получиш SMS за предстоящи спиране и откажеш „Достъп до услугите след просрочие“ и не заплатиш фактурите си, услугите ти се спират (ще бъдат спрени) на следващия ден.
- Имай предвид, че ако се откажеш от услугата „Достъп до услугите след просрочие“ не можеш да се възползваш от временна активация след това.
- В следваща фактура се начислява такса „Повторно включване“ за всяка мобилна или фиксирана услуга във фактурата.
Отказ от услугата "Достъп до услуги след просрочие"
Отказ от услугата е възможен само в деня на получаване на нотификацията и само през титулярния профил в Моят А1.
Мобилно приложениеWeb страница
*Активирай получаване на фактура на e-mail като следваш стъпките тук.
Полезна ли ти беше тази информация?