Фактури

Текуща сметка (потребление) и кредитен лимит

Текущата сметка отразява сумата (потреблението), направена извън включените отстъпки в тарифния план (допълнителни разговори, MB, SMS и др.).


  • Текущата сметка се отразява в следващата месечна фактура.
  • Проверка от какво конкретно е натрупата текуща сметка, можеш да направиш само през Мобилното приложение Моят А1.
  • Потреблението не се отразява веднага, а на определен интервал от време.

Проверка на текуща сметка през Моят А1

Проверка от какво конкретно е натрупата текуща сметка, можеш да направиш само през Мобилното приложение Моят А1. Потреблението на текуща сметка не се отразява веднага, а на определен интервал от време.

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеУеб страница
Slide 1 of 5

Стъпка 1

My-A1-billing-app0

Отвори приложението Моят А1 и избери номера, който искаш да провериш.

Стъпка 2

My-A1-billing-app1

Натисни бутона "Виж", за да разгледаш детайли по текущата ти сметка. 

Стъпка 3

My-A1-billing-app2

Можеш да натиснеш на стрелката срещу съответното потребление за детайли.


Стъпка 4

My-A1-billing-app3

Тук ще видиш детайли за таксуването ти. Имай предвид, че номерата, с които си разговорял, се виждат само в "Детайлна разпечатка"  - Приложение Б на фактурата.

Стъпка 5

My-A1-billing-app4

От бутона под "Текуща сметка", можеш да разгледаш и твоето потребление, оставащите минути/МВ и SMS-и.

Проверка на текуща сметка през меню на *123#

Стъпка 1: Набери *123# и потвърди със зелена слушалка.


Стъпка 2: Ще видиш различни опции за проверка. В полето въведи числото 3, което отговаря за опция "Tekushto potreblenie"/ "Текущо потребление". Натисни "Изпрати".


Стъпка 3: Въведи 1 за "Тekushta smetka"/ "Текуща сметка" и натисни "Изпрати".Ще се появи информация за текущата сметка, както и колко остава до достигане на кредитния лимит.


През опция 3 "Tekushto potreblenie" можеш да провериш още за изразходвани и оставащи:

  • Минути
  • SMS/MMS
  • MB Мобилен интернет

Проверка на текуща сметка през автоматично гласово меню на *88 или +35988123

Стъпка 1: Набери *88 или +359 88 123 (за клиенти в Роуминг и от всички останали мрежи)


Стъпка 2: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки, натисни 1.

Ще чуеш информация за обща сума по фактури, текуща сметка, дата на зануляване и оставащи отстъпки.

Всяка услуга има определен лимит, до който може да трупа текуща сметка – кредитен лимит.

  • Минималната сума на кредитен лимит, който се предлага е 50 лв.
  • Кредитният лимит може да се увеличи през Моят А1единствено при активна услуга до 400 лв. в рамките на 24 часа, или намаляване до минимална стойност от 50 лв.
  • При достигане на 90% и 100% от кредитния лимит се изпращат информационни SMS-и, които е възможно да не се получат, ако лимита е достигнат в роуминг или потреблението е натрупано за много кратко време.
  • При надвишаване му, може да бъде ограничен достъпа до мрежата.

Увеличаване/намаляване на кредитен лимит

През Моят А1 можеш да:

  • увеличиш кредитния си лимит еднократно в рамките на 24 часа (с не повече от 100лв);
  • намалиш кредитния си лимит веднъж на 30 дни с до 50 лв.


Стъпките за промяна на кредитния лимит можеш да видиш тук.

Полезна ли ти беше тази информация?