Фактури
Фактура с различна стойност от очакваното
Разгледай допълнителните такси и начисления, които могат да доведат до различна стойност на фактурата
Ако през последните 30 дни си сключвал нов договор или си прекратил договора си, виж какво ще съдържа фактурата ти тук.
Отпаднали месечни отстъпки след изтичане срока на договор
След изтичане срока на договора, отстъпките които си имал от месечната такса отпадат.
В рамките на последния месец от договора, ще получиш SMS известие за изтичащи остъпки. Ако желаеш наш консултант да се свърже с теб относно запазване на промоционалните условия, е нужно да отговориш на SMS с текст "Да" или "Yes".
Можеш да преподпишеш своя договор:
- На A1.bg
- Чрез А1 Видео магазин
- В удобен за теб А1 Магазин
Начисления и потребление в роуминг
Преди пътуване се запознай с предлаганите роуминг пакети и активирай най-добрите условия за твоята дестинация.
- Ако си провел разговори, използвал си мобилен интернет или изпращал SMS*, и тези услуги не са включени в избраната роуминг тарифа или си ги изразходвал, ще има допълнително таксуване.
- За всеки активиран допълнителен пакет в роуминг имаш дневна такса, която се начислява към фактурата ти. Дневна такса се начислява във всяка зона, в която имате потребление в рамките на деня. Ако в рамките на 1 ден имаш престой и потребление в 2 държави в една зона, ще заплатиш само една дневна такса.
*Данните за роуминг пристигат със закъснение от операторите в съответната страна, в която си пътувал. Това може да доведе до начисляване на потребление във фактурата, което се отнася за по-стар период.
Изразходени или изтекли отстъпки за SMS, MB и минути
След изчерпване или изтекъл срок на наличните отстъпки по тарифен план (минути, SMS, MB), използваните услуги се таксуват, спрямо условията на договора.
Такса за подновяващ се допълнителен пакет
При активиран допълнителен подновяващ се пакет за МВ интернет, SMS или минути, във фактурата ще бъде включена абонаментна такса за него. Таксата за такъв тип пакети се начислява всеки месец, докато не бъде деактивиран.
Важно: Допълнителните подновяващи се пакети МВ интернет, SMS или минути се предплащат. Ако по време на таксуващия си период си активирал допълнителен пакет и не го спреш преди датата на зануляване, то след зануляване и издаване на фактура, в нея ще има една частична такса за избрания от теб допълнителен пакет, за периода от дата на активация, до дата на зануляване и една пълна такса, която се предплаща в пълен размер за следващия започнат отчетен период.
Такси за допълнителни услуги
Пример за допълнителни услуги с такса:
Такса активация и свързване към мрежата на А1 България - при сключване на договор за нова услуга;
Такса за смяна на адрес - при преместване на нов адрес;
Такса „Достъп до услуги след просрочие" - допълнителни дни, в които услугата остава активна, въпреки че фактурата е просрочена;
Такса "Временно активиране" - при временна активация на мобилна или фиксирана услуга.
Информация за всички цени за допълнителни услуги, предлагани от А1 може да намериш тук.
Задължения към трети страни
Задълженията към трети страни включват закупени приложения, дарения и застраховки, които се предлагат чрез А1.
В твоята фактура могат да бъдат отразени допълнителни такси към трети страни при :
- Закупени приложения и/ или абонаменти в Google Play или Apple Store*
- Сключени застраховки
- Покупки от А1 зона
- Покупки от сайтове за залози
- Направено еднократно или месечно дарение
- Покупки или абонаменти за онлайн игри
- SMS-и с добавена стойност
*Отказ от ползването на DCB метод за плащане - плащане чрез сметката на твоя номер, може да заявиш чрез удобен за теб канал за обслужване на клиенти – магазините на А1, *88 или др.
Разговори към номера 0700 и кратки номера
Това са номера на различни институции, банки, куриерски фирми и др. и се таксуват спрямо цената за национален разговор или е с фиксирана цена, описана в условията на институцията/ учреждението, към която е номера.
Презареждане на предплатена карта
Когато се извърши презареждане на предплатена карта през мобилна услуга с договор, сумата се начислява към следващата фактура.
Таксувано потребление извън отстъпки по тарифен план
Потребление, което се таксува извън отстъпките по сключения абонаментен план, може да бъде за:
- Изпратени SMS за паркиране.
- Изпратени SMS за игри, дарения, предавания и други.
- Разговори, използван мобилен интернет и/или изпратени SMS* - и в роуминг**, ако няма включена отстъпка по тарифен план или са изразходени наличните такива.
- Разговори с международни номера, ако няма включена отстъпка по тарифен план или са изразходени наличните такива.
*Когато броят символи на изпращан SMS е по-голям от стандартния (160 символа, съответно 70 за съобщения на кирилица), изпращането се осъществява чрез няколко последователни съобщения и всяко от тях се таксува съгласно, ползвания от вас тарифен план или ценовата листа на A1
**Данните за роуминг пристигат със закъснение от операторите в съответната страна, в която се роумира. Това може да доведе до начисляване на потребление във фактурата, което се отнася за по-стар период. Уверяваме те, че таксуването не е извършено два пъти. Можеш да разгледаш детайлите на твоята фактура тук.
Нашите съвети
- Следи срока на договора и включените остъпки в него през Моят А1;
- Проверявай SMS известията, които ти изпращме за изтекли отстъпки;
- Проверявай за подновяващи се допълнителни пакети в Моят А1;
- Проверявай за получени SMS за активни абонаменти за игри, хазарт и други покупки от Google Play или App Store;
- Преди да тръгнеш на път, се увери че роумингът ти е активиран.
Полезна ли ти беше тази информация?