Фактури
Фактура след сключване/прекратяване на дoговор
Виж какво включват първата и последната ти фактура с А1 – при нов договор и при прекратяване
Първа фактура след сключване на нов договор
При сключване на нов договор, в първата фактура се начисляват:
- Еднократна активационна такса в размер на 14,99 лв
- Частична месечна такса - пропорционална от датата на активиране на новия договот до края на отчетния период
- Пълна месечна такса - предплащане на таксата за следващия отчетен период
Първа фактура след преподписане на договор
При преподписване на договора , в първата фактура се начисляват:
- Частична месечна такса - пропорционална от датата на смяна към новата тарифа фо края на отчетния период
- Пълна месечна такса - предплащане на таксата (на новия тарифен план) за следващия отчетен период
Важно: В първата фактура ще има и приспадане на сума на предплатената месечна такса (от предходната фактура) за стария тарифен план.
Фактура при подаване на предизвестие за прекратяване на договор
Месечната фактура се издава до 5 дни след края на отчетния период.
При прекратяване на договор, титулярът подава едномесечно предизвестие в удобен А1 магазин. Това означава, че услугата ще остане активна още 30 дни след подаването на предизвестието.
В рамките на този период, ще ти бъде издадена фактура, в която има начислена пълна месечна такса за следващ период. Това е така, тъй като таксите се предплащат.
Последна фактура след приключен договор
След приключване на договора, на датата на отчетния период ще получиш последна фактура, в която:
- Ще бъде възстановена част от месечната такса, за периода в който услугата не е била активна (т.е след датата на прекратяване)
- Натрупаното потребление, направено извън отстъпките по тарифен план (допълнителни SMS, покупки, абонаменти и др.)
За да получиш възстановената сума, трябва да посетиш А1 магазин и да попълниш заявление с данни за банкова сметка.
Пример: Клиент ползва услуга, чийто отчетен период е 21 число всеки месец. На 30.08 клиентът подава едномесечно предизвестие за прекратяване на договора си. Услугата ще бъде спряна на 30.09. На 21.09 се издава месечна фактура, в която има начислена такса в пълен размер за следващия таксуващ период – 21.09-20.10. Във фактурата от 21.10 ще бъде върната автоматично частта от месечната такса за периода 30.09-20.10, в която услугата на клиента вече не е била активна в мрежата на А1.
Полезна ли ти беше тази информация?