Търсене
A1 logo

Фактурата ми е с различна стойност

При получена фактура с различна стойност от тази по абонаментен план, тук можеш да се запознаеш с най-често срещаните причини, поради които може да се наблюдава разлика в отчетеното потребление за изминалия месец.

Таксувано потребление извън отстъпки по тарифен план

Тук можеш да се запознаеш с най-често срещаните причини, поради които може да се наблюдава разлика в отчетеното потребление за изминалия месец.

Потребление, което се таксува извън отстъпките по сключения абонаментен план, може да бъде за:

  • Изпратени SMS за паркиране.
  • Изпратени SMS за игри, дарения, предавания и други.
  • Разговори, използван мобилен интернет и/или изпратени SMS - и в роуминг*, ако няма включена отстъпка по тарифен план или са изразходени наличните такива.
  • Разговори с международни номера, ако няма включена отстъпка по тарифен план или са изразходени наличните такива.
  • Разговори към номера, започващи с префикс 0700.
  • *Данните за роуминг пристигат със закъснение от операторите в съответната страна, в която се роумира. Това може да доведе до начисляване на потребление във фактурата, което се отнася за по-стар период. Уверяваме те, че таксуването не е извършено два пъти.

    Можеш да разгледаш детайлите на твоята фактура тук.

    Изтекли отстъпки и промоции

    Месечната такса във фактурата, може да бъде по-висока, ако в сключения от теб абонаментен план е имало допълнителна отстъпка, чийто срок е изтекъл.

    Може да провериш срока на договора и включените отстъпки към твоята услуга по всяко време през:

  • Проверка за налична отстъпка, спрямо сключените от теб условия по договор през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg, в Приложение Б на всяка от фактурата на своята услуга
  • В условията на сключения от теб договор
  • Добавен или премахнат пакет
    При активиране на допълнителен подновяващ се пакет за МВ интернет, SMS или минути във фактурата, ще е включена абонаментна такса за него.

    Провери за активни допълнителни пакети към конкретна услуга през:

  • *Допълнителните подновяващи се пакети МВ интернет, SMS или минути се предплащат. Ако по време на таксуващия си период си активирал допълнителен пакет и не го спреш преди датата на зануляване, то след зануляване и издаване на фактура, в нея ще има една частична такса за избрания от теб допълнителен пакет, за периода от дата на активация, до дата на зануляване и една пълна такса, която се предплаща в пълен размер за следващия започнат отчетен период.

    Такси по договор и други такси

    Информация за всички цени за допълнителни услуги, предлагани от А1 може да намериш тук.

    *Услугите посочени в Ценоразписа на А1, могат да се ползват от всеки клиент по негово желание или когато е приложимо.

    Задължения към трети страни

    Задълженията към трети страни включват закупени приложения, дарения и застраховки, които се предлагат чрез А1.

    В твоята фактура могат да бъдат отразени допълнителни такси към трети страни при :
  • Закупени приложения и/ или абонаменти в Google Play или Apple Store
  • Направено еднократно или месечно дарение
  • Сключена застраховка „Моят телефон“
  • Сключена застраховка „Моят Дом“
  • Ако имаш допълнително начислени такси, можеш да направиш проверка във фактурата си, в условията на сключения от теб договор или да получиш информация от сътрудник на А1 в офис или чрез обаждане на *88 или +35988123.

    Управлявай свободно услугите си през Моят А1
    Виж повече
    Телефонът ти е портфейл с А1 Wallet
    Виж повече