Фактури
Роуминг
Мобилни
Интернет
Телевизия
Други услуги
Полезно
Чести въпроси
Фактури
Роуминг
Мобилни
Интернет
Телевизия
Други услуги
Полезно
Чести въпроси
Новини
Мобилни услуги
Технически запитвания
Разговори
Мобилен интернет
SMS
SIM карта
Често задавани въпроси
Начало
Мобилни
Мобилни услуги
Разговори
Избери с какво е свързано твоето затруднение при провеждането на разговори.
Изходящи
Продължи
Входящи
Продължи
Всички разговори
Продължи
Лошо качество
Продължи
Ако при провеждане на разговор връзката е с лошо качество – чува се микрофония, заглъхване или друг шум:
Стъпка 1:
Рестартирай устройството и опитай да проведеш разговор отново.
Стъпка 2:
Постави SIM картата в друго устройство. Възможно е затруднението да е с мобилното устройство.
Стъпка 3:
Провери дали се случва на друг А1 абонат. Възможно е да има моментно затруднение с покритието за мобилния сигнал в района.