Проверка на фактури и плащания

Как да реактивирам спряна услуга

До спиране на услугата се стига при просрочени и неплатени фактури в срок.
След заплащане е необходимо да рестартираш оборудването си, като услугите ще бъдат възстановени до 24 часа.

Можеш да се възползваш и от временна активация, преди да заплатиш фактурата:

Временно активиране на фиксирана услуга

Можеш да използваш услугите до 5 дни, от датата на спиране, при реактивация.

Slide 1 of 3

Стъпка 1

invoice-app36

Влез в приложението Моят А1. Избери услугата и под бутона "Плати" натисни "Активирай".

Стъпка 2

invoice-app35

Натисни "ОК".

Стъпка 3

invoice-app38

Натисни "ОК".

Временно активиране на мобилна услуга

Временната активация на мобилна услуга се извършва чрез набиране на кратък номер *115# .

Активацията важи за номера, който е получил SMS-а за ограничаване. 

Полезна ли ти беше тази информация?

Често задавани въпроси